Sødmælk hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Eliza/lykke

Hvornår må jeg give hende sødmælk, når hun er tørstig i løbet af dagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Lise

seks mdr

Anmeld

17. september 2010

Eliza/lykke

Lise skriver:

seks mdr

Super - det gør hverdagen lidt nemmere :-)

Anmeld

19. september 2010

Louisevt

Hej Jeg har en veninde der har været på kursus i det her med kost og ernæring til små børn og der sagde de at der var ingen grund til at give børn under 1 år sødmælk! Det er meget bedre for deres udvikling at få MME. Jeg ved det ikke, men det var det hun sagde

Anmeld

19. september 2010

Koen.

Louisevt skriver:

Hej Jeg har en veninde der har været på kursus i det her med kost og ernæring til små børn og der sagde de at der var ingen grund til at give børn under 1 år sødmælk! Det er meget bedre for deres udvikling at få MME. Jeg ved det ikke, men det var det hun sagde

Det siger vores SP også

Anmeld

19. september 2010

Lise

Jeg fik lige for en uge siden "ordre" på at give lillen sødmælk i kop til måltider af SP. Men han får nu lige så tit vand eller mme...

Der er vel delte meninger

Anmeld

20. september 2010

Eliza/lykke

Lise skriver:

Jeg fik lige for en uge siden "ordre" på at give lillen sødmælk i kop til måltider af SP. Men han får nu lige så tit vand eller mme...

Der er vel delte meninger

Jeg mener også, at jeg kan huske fra min første søn (9 år), at han fik sødmælk som 6 mrd., men jeg var ikke sikkert. Nu har jeg kigget billeder, og der står sørme risgrød, havregrød, MME, laktulose og en letmælk på bordet, hvor teksten under billedet er: Patrick får nu 3 flasker MME i døgnet, grød til frokost og aftensmad og letmælk til. Da var han 6 mrd.

Så jeg tror bare, at jeg går over på sødmælk, når hun er 6 mrd.

Hvornår skiftede I morgenflasken/bryst ud med grød???

Jeg kan ikke helt finde ud af, om det er nemmere med grød til den tid, når hun skal i vuggestue. Måske ligger det en bedre bund???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.