Jeg kunne ikke finde på en passende overskrift.
Jeg ved ikke, hvordan I har det - men jeg kan huske, at man på et tidspunkt får det sådan med måltiderne og med barnet, at man ikke tager det så tungt, hvor meget de spiser og om de bliver mætte nok til natten. Fordi de skal nok blive mætte og de skl nok sove natten igennem...
Puha, det er svært at forklare - men siden Elizabeth blev født, har jeg gået meget op i, om hun får nok mad i løbet af dagen. Hun har sovet igennem siden 2 mrd..
Men da min søn på 9 år var lille, kan jeg huske, at jeg på et tidspunkt bare gav ham mad, når det ca. var frokosttid, og nogle gange spiste vi aftensmad kl. 17.30, andre gange kl. 18.00 - og de "faste" spisertider forsvandt - således at det faktisk blev ligesom vores hverdag. Og han tilpassede sig bare uden problemer. Han fik mælk, når han var tørstig, ikke som et måltid - bare som tørst. Jeg mener, at han var omkring de 5-6-7 mrd. på det tidspunkt.
Lige nu føler jeg, at flaske er et måltid - og ikke kun tørst... Så hvornår har jeres små babyer fået en hverdag, som ligner jeres og I bare gør tingene, som om at det altid har været sådan uden at tænke videre over det.
Jeg håber, I forstå mit spørgsmål......
Anmeld