Hue nu i barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. september 2010

patella

Bruger jeres unger allerede hue når de sover ude i barnevognen - jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er koldt nok...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

SiLiMiMa

maia gør ikke endnu - hun sveder, selvom hun kun har sit alm tøj på og en dyne (samt 150 sovedyr) og uden overlæder.

men hun har haft hue på et par gange, hvor hun har været ude og lege i blæsevejr - bare en bomulds-hue... er lidt bange for at hun skal få ondt i de små ører.

hun er 21 mdr.

heise

Anmeld

17. september 2010

Eliza/lykke

patella skriver:

Bruger jeres unger allerede hue når de sover ude i barnevognen - jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er koldt nok...

Jep - hue nu. Min pige er lidt over 4 mrd., og jeg har lige købt en tynd stof elefant hue, som hun har på nu.

Anmeld

17. september 2010

Koen.

Kommer an på dagen Vi bor i esbjerg og der er vejret skisme underligt, som i dag hvor det blæser en vild pilikan har hun hue på, men så er der dage hvor der stadig er møg varmt og hun bare sveder vildt

Anmeld

17. september 2010

SaNiNa

Nej det gør han ikke han sover osse kun med et tæppe for han er så varm og gemmen svedt når han står op.

Anmeld

17. september 2010

Gustavsmor

Her afhænger det også lidt af vejret, men ja for det meste har han en tynd bomuldshue på.....

Anmeld

17. september 2010

Mira0911

Stort set har hun en tynd bomuldshue på... Vejret har været MEGET skiftende det sidste stykke tid... ;)

Anmeld

17. september 2010

smokin

patella skriver:

Malou har hue på i barnevognen, hun er 3 1/2 måned.

Anmeld

17. september 2010

lucas<3

min han er lige over 6 uger og han sover med hue..

Anmeld

17. september 2010

patella

Tak for alle jeres svar tøser!

Bastian er lige blevet puttet i barnevognen med sin uld/bomulds hjelm, så er vi på den sikre side. Han er også snot forkølet, så det er nok med at passe ekstra godt på de små ører...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.