mens slut men bløder igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. september 2010

babyonboard

Hej skønne kvinder!!!

Jeg har fulgt rigtig meget med her inde, da mig og min dejlige kæreste har været i gang i et 1 års tid nu med at få vores ønskebarn.  Det er første gang jeg skriver et indlæg her inde, så håber jeg er til at forstå  er rigtig meget i tvivl og håber i skønne kvinder kan hjælpe mig.

Som overskriften siger har jeg haft min mens her den 7 september til den 11 september jeg har ikke brugt min p-ring i over et 1 år men her d 17 sep. bløder jeg igen men det er ikke særlig meget ikke noget jeg ville kalde en mens. min mens kommer næsten altid som den skal. Men hvorfor bløder jeg igen kan det være et æg der har sat sig fast selvom jeg har haft min mens? havde d. 15 september meget ondt i højre side lige ved bækkenet så jeg måtte strække mig. Håber i kan hjælpe mig for har ikke prøvet det før.

Mvh

Charlotte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

maria87

altså det siges jo at Man godt kan få en mindre blødning idet man bliver gravid og at det er super normalt, men jeg skal ikke  kunne sigeom det er det. men hvis det var sket for mig havde jeg allerede prøvet en GraviditetsTest

og hvis den var negativ var jeg så taget til lægen for at få forklaring '

men jeg virkelig for dig.....

kærlig hilsen Mig som har prøvet i 1½ år og er ved at blive skør...

Anmeld

17. september 2010

babyonboard

Har prøvet at teste i morges, men den var negativ ringede så til lægen da jeg syntes det er mærkeligt og fik en tid, men hun ville først se mig d 6 oktober da hun ikke mente det var graviditet da jeg havde testet negativ. Hun kunne heller ikke rigtig svare mig på hvad det så kunne være. 

tak for svaret, ja tror også jeg er ved at blive skør.  for at det snart er vores tur!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.