Charterferie 1. gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Hansen97

Hej piger

Vi påtænker at tage på "flyveferie" til næste sommer...
men men men.. vi er totalt novicer.. hverken manden eller jeg har været ude at flyve før...

Vi har 2 børn, en dreng på 8 år til den tid og en pige på 3 år til den tid..

Hvorhen, pris, osv...

Nogle erfaringer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

sarahb

egypten, sharm el sheik på maritim hotel golf and resort. MEGA BØRNEVENLIGT og koralræv lige ude på stranden og så er det ren luksus. og rigtig billigt at spise dernede.

Anmeld

17. september 2010

Lotus86

Jeg ville helt klart vælge Mallorca, Alcudia. Det er simpelthen det bedste sted hvis man har børn. Stranden er virkelig lækker, og meget børnevenlig, og så er der bare så meget for børnene i byen, og et super lækkert vandland tæt ved. Kan klart anbefales

Anmeld

17. september 2010

Hansen97

Noget andet...

Er det en fordel eller bagdel med All inkl...

Jeg tænker lidt at man kommer til at betale for noget man ikke får.. ved jo de laver en gennemsnitlig måltidspris pr mand.. men må indrømme at jeg ikke tror på konceptet når man har mindre børn... børn under 10 år .. der ikke rigtig fylder i sig på samme måde som ældre børn...

Anmeld

17. september 2010

Lotus86

112233 skriver:

Noget andet...

Jeg tænker lidt at man kommer til at betale for noget man ikke får.. ved jo de laver en gennemsnitlig måltidspris pr mand.. men må indrømme at jeg ikke tror på konceptet når man har mindre børn... børn under 10 år .. der ikke rigtig fylder i sig på samme måde som ældre børn...

Personligt ville jeg aldrig vælge all-inclusive. Jeg synes man binder sig for meget til hotellet, og det bliver ret dyrt, hvis man så gerne vil ud og spise andre steder.

Anmeld

17. september 2010

frk Jensen

112233 skriver:

Noget andet...

Vi skal ud og rejse hele familien (9 stk ) til sommer og der er bestilt halv pension til os.. Morgenmad og aftensmad på hotellet.. Det syns jeg er fint.. Har vi lyst til at gå ud og spise en aften, vælter det nok ikke budgettet.. Det skal der være plads til når man er på ferie

Anmeld

17. september 2010

Karina84

112233 skriver:

Noget andet...

Har hørt fra rigtig mange børnefamilier at netop all incl. er super godt når man rejser med børn, men har ikke selv nogen erfaringer med det - endnu  

Anmeld

17. september 2010

Troldemommi

Håber i til den tid har fundet en ferie jeg har bare et råd til dig husk at have lidt varmt tøj på i flyveren for der kan godt være lidt koldt når den er oppe i luften, det lærte jeg på den hårde måde så evt. have sommertøj på indenunder eller i håndbagagen

Anmeld

17. september 2010

sarahb

112233 skriver:

Noget andet...

vi har aldrig valgt det, synes det er super kedeligt og så vil jeg hellere ud og opleve andre spisesteder. Vi tager altid med morgenmad.

Anmeld

17. september 2010

Guldet

112233 skriver:

Noget andet...

Jeg vil klart anbefale all inc. Vi var afsted i sommers og det er bare så lækkert, når man har små børn. Fri sodavand, du kunne hente i baren når du havde lyst - og øl og de lokale drinks. Stor morgenmads buffet, og der var virkeligt alt. Stor aftensmad buffet, man må jo gå op og hente som man har lyst.

Vil klart anbefale det, og hvis man gerne vil ud og spise en aften eller to, så er det nok heller ik det der vælter bugettet. Vi gav 300 ca, pr. person for en uge . Synes det er vildt billigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.