kunne i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. september 2010

betiinsen

er 4+4 uger henne, og føler jeg jeg kan mærke lidt mere i den side når jeg sådan bevæger mig. Det gør ikke ondt ovehovedet, men min ene æggestok kan jeg føle lidt mere.. kan der være noget galt, eller er det normat. vil ikke sige jeg ikke kan få et lille niv eller stik i den anden, for kan jeg godt nogle gange, for det dog oftest i den ene side..

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Maalene

Tror du ikke det bare kan være ligamentsmerter?

Er også nervøs for ALT hvad jeg mærker, men tror bare vi skal tage det stille og roligt søde

Anmeld

17. september 2010

betiinsen

jo du har ret, tror jeg også det er man er så forsigtig og tænker meget over tingene i starten

Anmeld

17. september 2010

Maalene

Ja, det gør man nemlig

Er også SÅ nervøs hver gang jeg går på toilettet, for sæt nu?

Men hvorfor skulle noget gå galt tænker jeg lidt?

Anmeld

17. september 2010

betiinsen

har det præcis på samme måde

Anmeld

17. september 2010

Chewy

Hej med jer,

Så længe det er smerter/stik eller lignende der er til at holde ud, så skal I ikke bekymre jer. Der sker så meget i jeres kroppe lige nu, og det vil stikke og jage fordi alt gir sig. Så så længe I ikke bløder eller har overdrevet ondt, tror jeg ikke I skal bekymre jer

Knus

Anmeld

17. september 2010

SussieThyssen

Chewy skriver:

Hej med jer,

Så længe det er smerter/stik eller lignende der er til at holde ud, så skal I ikke bekymre jer. Der sker så meget i jeres kroppe lige nu, og det vil stikke og jage fordi alt gir sig. Så så længe I ikke bløder eller har overdrevet ondt, tror jeg ikke I skal bekymre jer

Knus

Bestemt ikke. Tænk på hvilken hormonbombe I er
Ligeledes bliver alle muskler, sener og slimhinder udvidet på grund af den forøgede blodtilstrømning, så alt er lidt hævet i hele livmoderområdet.
Så småniv, tyngde og strækfornemmelser et helt normalt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. september 2010

Pige2009

Tillykke med den lille spire... Det tyder på ligamentssmerter, da du stadig er så tidligt i din graviditet, så der sker jo virkelig meget med kroppen lige nu

Anmeld

17. september 2010

betiinsen

Okay tusind tak for svar piger dejligt at hører, for ved jo ikke meget om det. Og i starten er man nok opmærksom på alt.

Men har overhovedet ikke voldsomt ondt, vil heller ikke sige det gør ondt, det føles bare lidt underligt, som man bliver trukket lidt i fra alle sider

Anmeld

17. september 2010

Muffinmus

jeps, begge gange i  venstre side,....fordi det er der ægget har været kommet fra begge gange hos mig:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.