Nedtælling :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Mutti2B

SoffiLine skriver:

Ville gerne selv ha sådan en ticker der som man kan se når folk svare på indlæg, men aner ikke hvordan pokker jeg laver den er meget dårlig til engelsk, så det dælme ikke nemt

Det er vist kun plusmedlemmer der kan det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

SoffiLine

Mutti2B skriver:

Det er vist kun plusmedlemmer der kan det

nå for pokker, men køber plus medlem skab senere, så må jeg se om jeg kan få det til  at fungere 

Anmeld

29. september 2010

Mutti2B

SoffiLine skriver:

nå for pokker, men køber plus medlem skab senere, så må jeg se om jeg kan få det til  at fungere 

Ellers spørger du bare

Anmeld

29. september 2010

SoffiLine

Mutti2B skriver:

Ellers spørger du bare

Tak for det

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

SoffiLine skriver:

Ville gerne selv ha sådan en ticker der som man kan se når folk svare på indlæg, men aner ikke hvordan pokker jeg laver den er meget dårlig til engelsk, så det dælme ikke nemt

Du kan sagtens indsætte en ticker uden et plusmedlemskab. Hvis du går ind og laver selv tickeren og gemmer den som et billede på din computer, så kan du indsætte den manuelt i hvert indlæg ved at klikke på ikonet indsæt/rediger billede med træet...

Anmeld

29. september 2010

SoffiLine

Baagøe skriver:

Du kan sagtens indsætte en ticker uden et plusmedlemskab. Hvis du går ind og laver selv tickeren og gemmer den som et billede på din computer, så kan du indsætte den manuelt i hvert indlæg ved at klikke på ikonet indsæt/rediger billede med træet...

tusind tak, men tror sgu jeg skal have en der er god til engelsk til at hjælpe mig. forstår simpelthen ikke sproget 

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

SoffiLine skriver:

tusind tak, men tror sgu jeg skal have en der er god til engelsk til at hjælpe mig. forstår simpelthen ikke sproget 

Send mig din mail og din terminsdato, så laver jeg en til dig og sender. Så skal du blot indsætte den i hvert indlæg

Anmeld

29. september 2010

SoffiLine

Baagøe skriver:

Send mig din mail og din terminsdato, så laver jeg en til dig og sender. Så skal du blot indsætte den i hvert indlæg

tusind tak, hvor er det sødt af dig.

sender lige en privat besked 

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

SoffiLine skriver:

tusind tak, hvor er det sødt af dig.

sender lige en privat besked 

Har svaret

Anmeld

29. september 2010

SoffiLine

tror nok det virker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.