Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er lidt i tvivl om jeg burde give Malou vitaminpiller?Giver I jeres børn? Hvis ja, hva for en slags gir I så?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
*Sofie* skriver: Jeg er lidt i tvivl om jeg burde give Malou vitaminpiller?Giver I jeres børn?
Jeg er lidt i tvivl om jeg burde give Malou vitaminpiller?Giver I jeres børn?
Jeg har givet min datter siden hun var et år....
Tak for dit svar Andre ?
Følger lige med her...
Mikkel er snart 4 år og han har også fået vitaminpille siden han var ca 1 år. Lige i starten knækkede jeg den over i to halve. Og det var den fra apoteket. Nu får han den fra matas. Kan ikke huske navnet.
Malthes mor skriver: Mikkel er snart 4 år og han har også fået vitaminpille siden han var ca 1 år. Lige i starten knækkede jeg den over i to halve. Og det var den fra apoteket. Nu får han den fra matas. Kan ikke huske navnet.
Er det sårn en slags børnemultivitaminpille?
Julie har fået vitaminpille siden har var 1 år... ;)
Jeg deler den dog stadig, så der er to halve... Vi køber dem fra Apoteket, hvor man selv kan blande nogen med forskellige smage...
Alexander som er 3 år har også fået en multivitamin pille dagligt siden han var 1 år. Han spørger selv efter den hverdag. Han syntes de er vældig gode.......
*Sofie* skriver: Er det sårn en slags børnemultivitaminpille?
Ja det var det fra apoteket. og den fra matas hedder "Børne vitamin mineral". Og er ligeledes multi-tabs
Tak for jeres svar Tror jeg vil trippe en tur på apoteket og se på sagerne.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128