opdate : NF og skide nervøs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Sabina92

Hej Tøser

Tusind tak for jeres støtte og søde ord. Alt gik fint der er den sødeste lille baby derinde og fik en masse billeder med hjem.

Hun fandt så ud af jeg var noget længere henne 15+4

Uhh Jeg er vildt glad men nu er jeg dog bare nervøs for næste scanning.

- Hvornår begyndte i at købe de første ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Karo

Stort tillykke med en veloverstået scanning

Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg begyndte at købe ting, men mener bestemt jeg kendte kønnet først. Så efter misdannelses scanningen.

Anmeld

16. september 2010

Sabina92

Karo skriver:

Stort tillykke med en veloverstået scanning

Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg begyndte at købe ting, men mener bestemt jeg kendte kønnet først. Så efter misdannelses scanningen.

Jaaa tror jeg også er bedst (:

Der er heldigvis ikke langtid til. Men der er jo også enormt meget der skal købes

Anmeld

16. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

super dejligt!! Tillykke!!!

Anmeld

16. september 2010

AnneBJ

Har lidt lyst til at sige "hvad sagde jeg" - men kun fordi det gik godt

Men under alle omstændigheder rigtig dejligt, prøv nu at slippe nervøsiteten og se om ikke du kan nyde det lidt

Jeg købte den første ting da jeg var 12+4, da jeg fik mulighed for at købe en brugt TripTrap højstol med den gamle bøjle til næsten ingen penge Men ellers har vi intet købt, og tror vi venter så længe vi overhovedet kan

Anmeld

16. september 2010

lauras*mor*

tillykke med scanningen..

vi købte faktisk det første da jeg var bare 10 uger henne da vi havde mulighed for at købe en barnevogn til bare 2300 (normal 6500) fordi vi fik kontakt til lageret meget kort.. :-) men ellers gjorde vi det først efter vores 3d scanning uge 16+1 da vi fik kønnet af vide der.. :-)

Anmeld

17. september 2010

Sabina92

AnneBJ skriver:

Har lidt lyst til at sige "hvad sagde jeg" - men kun fordi det gik godt

Men under alle omstændigheder rigtig dejligt, prøv nu at slippe nervøsiteten og se om ikke du kan nyde det lidt

Jeg købte den første ting da jeg var 12+4, da jeg fik mulighed for at købe en brugt TripTrap højstol med den gamle bøjle til næsten ingen penge Men ellers har vi intet købt, og tror vi venter så længe vi overhovedet kan

heheh ja bare giv mig igen ((:

- Jeg går og overvejer at betale mig til en kønsscanning, fordi jeg tror det vil gøre jeg er mindre nervøs..

Men jeg syntes os bare at lige om lidt er jeg jo halvvejs

Anmeld

17. september 2010

Sabina92

lauras*mor* skriver:

tillykke med scanningen..

vi købte faktisk det første da jeg var bare 10 uger henne da vi havde mulighed for at købe en barnevogn til bare 2300 (normal 6500) fordi vi fik kontakt til lageret meget kort.. :-) men ellers gjorde vi det først efter vores 3d scanning uge 16+1 da vi fik kønnet af vide der.. :-)

Ja jeg vil vidst os betale mig til en scanning. Der er jo så mange ting der skal købes  Gider ikke stå til sidst og mangle tusind ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.