Jeg kan altså godt være lidt af en krejler!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.815 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. september 2010

TbCp

Så er Livas vintertøj hjemme.... Har købt alt brugt på Trendsales, men synes det ser rigtig rigtig fint ud...og er i gal jeg har sparet mange penge på den måde.

Har købt en Cecilie Westh flyverdragt til 150kr -magen til denne dog med et lille bitte bitte hul på lommen

Synes den er Så fin, men ved godt det lyse nok ikke er det smarteste så har også købt denne fra Adi, til 170kr

Og så lige en vinterjakke fra Idat til en 100kr.

Jeg kan ret godt lide de lidt dyrere mærker, men bliver ærlig talt lidt små-nærrig når jeg ser hvad de vil have for dem

Så trendsales er bare så fedt!

Nå måtte bare lige vise mine køb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

JustAnotherName

Har det helt ligesom dig. Og finder også at der er MAAANGE penge at spare, ved at købe det brugt. Så længe det er velholdt og pænt, så bruger jeg det gerne til mine børn, og sparer de penge.

Jeg elsker at spare penge, og jeg elsker dyrt tøj .....så det er FRYD, når man føler, at man har gjort en god handel, og fået noget man gerne ville, men ikke havde råd til, og derfor gik på kompromis, og finder det brugt.

Man kan være så heldig, og finde nogle rigtig flotte ting til billige penge.

Så vi er da i det mindste TO, der er krejlere, hehe 

Jeg har bla. købt "Molo" og "Katvig" af Ida herinde, brugt. Men super fint.
Og enkelte gange er det også sket, at jeg har fundet nogle RØVER-KØB i byens børnetøjs-genbrug.

I forgårs fandt jeg et par støvler til Celina af mærket "Naturino".
Jeg gav 20 kroner for dem, og de har ALDRIG været brugt. Er det ikke vildt ?!?! ....Tror de koster omkring 600 kroner fra nye   ...og de her ER nye!! Men den tidligere ejer fik dem åbenbart ikke i brug, og smed dem så til genbrug, hvor jeg lige fandt dem til en 20'er. Nuii, hvor var jeg heldig! 

Anmeld

16. september 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Har det helt ligesom dig. Og finder også at der er MAAANGE penge at spare, ved at købe det brugt. Så længe det er velholdt og pænt, så bruger jeg det gerne til mine børn, og sparer de penge.

Jeg elsker at spare penge, og jeg elsker dyrt tøj .....så det er FRYD, når man føler, at man har gjort en god handel, og fået noget man gerne ville, men ikke havde råd til, og derfor gik på kompromis, og finder det brugt.

Man kan være så heldig, og finde nogle rigtig flotte ting til billige penge.

Så vi er to krejlere 
Jeg har bla. købt "Molo" og "Katvig" af Ida herinde, brugt. Men super fint.
Og enkelte gange er det også sket, at jeg har fundet nogle RØVER-KØB i byens børnetøjs-genbrug.

I forgårs fandt jeg et par støvler til Celina af mærket "Naturino".
Jeg gav 20 kroner for dem, og de har ALDRIG været brugt. Er det ikke vildt ?!?! ....Tror de koster omkring 600 kroner fra nye   ...og de her ER nye!! Men den tidligere ejer fik dem åbenbart ikke i brug, og så fandt jeg dem lige til en 20'er. Nuii, hvor var jeg heldig! 

20kr!!!

Jamen det er da så fedt at gøre så gode handler!!!!

Måske også derfor at Liva har SÅ meget tøj

Anmeld

16. september 2010

JustAnotherName

Ja, det er ikke så ærgeligt, hvis det ikke bliver brugt så længe eller bliver beskidt eller lignende, når de har så meget, og det samlet set ikke har kostet så meget, som det ville have gjort.

Altså hvis jeg havde købt en flyverdragt fra ny og givet 600 kr. for den, så ville jeg også være NOGET MERE sart omkring brugen af den, end jeg er, når jeg har fået én til samme prisi, men kun betalt 150 kr. for den.

Og mine piger har også sindsygt meget tøj og mange sko. En god blanding af nyt og brugt, men de dyre mærker er primært købt brugt!

Anmeld

16. september 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Ja, det er ikke så ærgeligt, hvis det ikke bliver brugt så længe eller bliver beskidt eller lignende, når de har så meget, og det samlet set ikke har kostet så meget, som det ville have gjort.

Altså hvis jeg havde købt en flyverdragt fra ny og givet 600 kr. for den, så ville jeg også være NOGET MERE sart omkring brugen af den, end jeg er, når jeg har fået én til samme prisi, men kun betalt 150 kr. for den.

Og mine piger har også sindsygt meget tøj og mange sko. En god blanding af nyt og brugt, men de dyre mærker er primært købt brugt!

Ja lige præcis... jeg ville være rigtig ærgelig hvis Liva fik pletter på en lidt for dyr bluse... og Liva er ikke ligefrem en stille pige der sidder pænt og læser i en bog... så pletter, huller osv kommer der en del af

Men når jeg så ikke har givet ret meget for den, så betyder det ingenting.

Anmeld

16. september 2010

Karo

Hvor er det bare noget lækkert tøj Liva har fået sig der

Det er også bare dyrt at købe vintertøj til børnene. Martin havde købt en mikkline flyverdragt til Marcus men den viste sig at være for lille og vi kunne simpelthen ikke støve den frem i nummeret stører. Så det endte med at vi måtte give 900 kr for en flyverdragt.

Jeg har først fået oprettet en profil på trendsales i denne uge og kan sagtens se at jeg kunne have sparet mange penge på at købe en brugt. Så nu håber jeg på også at blive lidt af en krejler

Anmeld

16. september 2010

TbCp

Karo skriver:

Hvor er det bare noget lækkert tøj Liva har fået sig der

Det er også bare dyrt at købe vintertøj til børnene. Martin havde købt en mikkline flyverdragt til Marcus men den viste sig at være for lille og vi kunne simpelthen ikke støve den frem i nummeret stører. Så det endte med at vi måtte give 900 kr for en flyverdragt.

Jeg har først fået oprettet en profil på trendsales i denne uge og kan sagtens se at jeg kunne have sparet mange penge på at købe en brugt. Så nu håber jeg på også at blive lidt af en krejler

Yiaks! Det er skisme også mange penge at skulle af med!

Når nu alt det andet er købt så billigt så synes jeg også nemmere jeg kan give lidt mere for et par gode vinterstøvler

Og ja, man kan bare gøre så mange gode køb derinde.... og ofte kan det jo nærmest ikke ses at tøjet har været brugt.

Anmeld

16. september 2010

Karo

TbCp skriver:

Yiaks! Det er skisme også mange penge at skulle af med!

Når nu alt det andet er købt så billigt så synes jeg også nemmere jeg kan give lidt mere for et par gode vinterstøvler

Og ja, man kan bare gøre så mange gode køb derinde.... og ofte kan det jo nærmest ikke ses at tøjet har været brugt.

Ja det er mange penge, men vi gik lidt i panik tror jeg. Der skal laves et forsøg i Marcus vuggestue hvor de store børn skal være ude hele dagen (lidt ligesom i en skovbørnehave) og Marcus er muligvis i spil til at være en af disse børn. Derfor er det vigtigt for os at han skal pakkes godt ind og ikke fryse så derfor endte vi med at købe en flyverdragt fra Lego Wear samt støvler fra Ecco.

Det kunne vi helt sikkert have fundet billigere på trendsales, men vi følte at vi blev nød til at få styr på hans vintertøj her og nu.

Anmeld

17. september 2010

Jules

Det meste af Viktors tøj er os købt på ts... Til meget fine priser... Så det er bare nice! Man kan være meget heldig og meget uheldig derinde... Man skal bare holde øjne åbne :)

Anmeld

17. september 2010

TbCp

Karo skriver:

Ja det er mange penge, men vi gik lidt i panik tror jeg. Der skal laves et forsøg i Marcus vuggestue hvor de store børn skal være ude hele dagen (lidt ligesom i en skovbørnehave) og Marcus er muligvis i spil til at være en af disse børn. Derfor er det vigtigt for os at han skal pakkes godt ind og ikke fryse så derfor endte vi med at købe en flyverdragt fra Lego Wear samt støvler fra Ecco.

Det kunne vi helt sikkert have fundet billigere på trendsales, men vi følte at vi blev nød til at få styr på hans vintertøj her og nu.

Ja okay, så kan jeg godt forstå at i bare skulle have det købt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.