Erfaringer med Katvigs regntøj med fleece???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Mumto3

Er der nogen der har erfaringer med Katvigs nye regntøj med aftageligt fleecefoer? Jeg tænker ikke på det gamle med kombiæbleprint som er gået ud af produktion for længe siden. Jeg tænker på det nye med det de kalder 'harlekins-mønster'.

Jeg har nemlig købt et sæt på tilbud og overvejer at købe et til, men hvis det nu ikke er godt, så er det jo dumt ligefrem at købe flere sæt af det og så have liggende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Mussen2

Mumto3 skriver:

Er der nogen der har erfaringer med Katvigs nye regntøj med aftageligt fleecefoer? Jeg tænker ikke på det gamle med kombiæbleprint som er gået ud af produktion for længe siden. Jeg tænker på det nye med det de kalder 'harlekins-mønster'.

Jeg har nemlig købt et sæt på tilbud og overvejer at købe et til, men hvis det nu ikke er godt, så er det jo dumt ligefrem at købe flere sæt af det og så have liggende.

Har selv overvejet fleece og har oprettet et emne herom. Fik dog ingen respons :-( men har googlet mig til at regntøj (ikke særlig åndbar) og fleece (varmt) ikke er en særlig god kombination. Men at det er mere praktisk at bruge termotøjet indenunder, hvis det er koldt.

Jeg har som sagt ikke selv nogen erfaring, men synes det lyder ret logisk. Men jeg faldte lige netop for Katvigs, for sulan det er flot.... men endte med et kedeligt sæt jeg ikke husker navnet på

Anmeld

16. september 2010

Mumto3

Tak for svar. Jeg har nemlig bare læst at det skulle være åndbart deres nye regntøj, og HVIS det er det, så er det lidt en anden sag. Men jeg synes det er rigtig svært, og de små kan jo ikke rigtig vurdere sådan noget. Det skal næsten være nogen der har børn i store størrelse, hvor børnene kan sige om det er rart at have på eller ej.

Hmm...jeg har egentlig masser af regntøj....jeg har bare sådan lyst itl at købe et sæt mere

Anmeld

18. september 2010

Mumto3

op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.