Maja_4000 skriver:
.. Er det helt forfærdigeligt hvis man har det sådan engang imellem ?
Jeg har ondt i ryggen 24/7 .. Og det er vildt frustrerende at ingen tager det seriøst ! Selv min mor som har haft bækkenløsning af to omgange , synes at jeg brokker mig uden grund ! .. Min læge mener at jeg bare skal æde panodiler og lære at leve med det .. Der er jo "kun" 14 (!) uger til jeg har termin ..
Men der er altså stadig over to måneder til jeg kan gå på barsel .. Har SÅ svært ved at overskue det lige nu .. Tuder bare konstant og over igenting :s
Undskyld det blev så ynkeligt ..
- Maja_4000 (26+0)
Du får lige en
herfra...
Jeg kender (heldigvis) ikke til at have rygsmerter, men jeg kender alt til at have minus overskud og have svært ved at overskue frem til næste dag bare. Jeg lider af kvalme og opkast og har gjort det i snart 10 uger nu. De gode dage siger jeg til mig selv; SÅ nu vender det, NU bliver det bedre og de dårlige dage siger jeg; 

Jeg oooorker det ikke mere!....
Jeg prøver selv at finde noget positivt hver dag som kan gøre at jeg ikke synes det hele er så trælst og det er det eneste råd jeg lige kan give dig... Vil det hjælpe dig at gå til svøming måske? så kroppen bliver aflastet lidt i vandet? Hvad med varme? en god varmepude?
Håber du får det bedre i hvert fald, for ja 14 uger er godt nok lang tid at gå med ondt i ryggen og det tære på overskuddet og psyken...
Anmeld