Hvor har i købt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Baby2010/2013

jeres babyudstyr, altså sådan noget som sutter, sutteflasker, stofbleer, badekar, termometer, hoved-halekar osv. Vil nemlig meget gerne snart have det købt, og det må også gerne kunne købes online  Vi har styr på seng, hovedpuder, dyne, puslebord o.lign., altså de størrer ting!

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Nadia&Daniel

BabyHope<3 skriver:

jeres babyudstyr, altså sådan noget som sutter, sutteflasker, stofbleer, badekar, termometer, hoved-halekar osv. Vil nemlig meget gerne snart have det købt, og det må også gerne kunne købes online  Vi har styr på seng, hovedpuder, dyne, puslebord o.lign., altså de størrer ting!

På forhånd tak

Vi har købt diverse ting og sager i BabySam (både butik og online), Kære Børn (butik) og så den blå avis (online)...

Anmeld

16. september 2010

SHERO

Købt det meste i føtex og kvickly når de har haft 50% på alle baby ting.... :-) Tror ikke det kunne gøres billigere.... termometer på apoteket... :-)

Stofbleer i name it, men mest fordi de er så fiiiine og farverige (og billige) :-)

Anmeld

16. september 2010

maria_wlt

Her i huset bruger vi kun natursutter og dem køber vi på nettet. Flasker har jeg købt på DBA, stofbleer i bilka og resten er købt i Ønskebørn

Anmeld

16. september 2010

LC

Jeg har købt en del småting på http://morogbaby.com - som babytæppe, vaskeklude, suttekæde og hagesmække.

Så har vi også været en tur i føtex og købe termometer, tættekam, zinksalve og stofbleer.

Anmeld

16. september 2010

klmf

Babyrum.dk til sutter!

Anmeld

16. september 2010

mor_sabina

Stofbleer fra IKEA synes jeg er rigtig gode, sutter fra navnesutten eller bilkas (vi fandt frem til at de runde var bedst), hoved halefad blev slet ikke brugt, hvis i har mulighed for at have puslehynde ved siden af en vask så er det helt overflødigt. Badestol fandt vi heller aldrig ud af at få brugt, synes det var rarere at have ham i armen.Termometer var fra apoteket.

Men jeg har brugt tojbamsen.dk rigtig meget, men der er også rigtig ofte mange onlinetilbud på babyams hjemmeside.

Anmeld

16. september 2010

B&J

babysam = badekar

Stofbleer = name it

Sutter i brugsen men han bruger nu ikke sut.

termometer vi har et til øret hvis han bliver syg vi har ikke et hvis han skal i bad der bruger jeg fingerne...

Anmeld

16. september 2010

Baby2010/2013

Sikke en masse forslag  Tak for det de damer!

Jeg går på jagt med det samme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.