Rema1000's skum-servietter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.119 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Barbamama

Jeg har altid brugt kludene fra Super Best men efter at have prøvet dem fra Rema og fundet ud af at de var blødere har jeg købt dem i et godt stykke tid. Min datter har ALDRIG haft rød numse, men det har hun haft i lang tid nu og så fik jeg mistanke til de skum-klude.... Så stoppede vi med at bruge dem og nu er hendes numse fin igen. Er der andre der har prøvet det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

mor_sabina

Jeg har da ikke tænkt på at det kan være skumkludenes skyld, nærmere vådservietterne. Men vil da lige tænke over om det kan være det herhjemme. Har nemlig købt budget sidst for at prøve dem og han har haft lidt rød numse, må se om det ændrer sig nu vi går tilbage til kvicklys. Synes i øvrigt også de er blødere.

Anmeld

16. september 2010

Mor til L&S

michella80 skriver:

Jeg har altid brugt kludene fra Super Best men efter at have prøvet dem fra Rema og fundet ud af at de var blødere har jeg købt dem i et godt stykke tid. Min datter har ALDRIG haft rød numse, men det har hun haft i lang tid nu og så fik jeg mistanke til de skum-klude.... Så stoppede vi med at bruge dem og nu er hendes numse fin igen. Er der andre der har prøvet det???

Hej hej

Vi bruger dem fra Rema og Liva har aldrig rød numse... Men tror også det kommer lidt an på hvor sart ens baby´s hud er..

Rollo

Anmeld

16. september 2010

Pige2009

Næ, vi bruger for det meste kun bomuldsklude her

Anmeld

16. september 2010

mor-til-vanessa

michella80 skriver:

jeg bruger også dem i rema. synes de er dejlig bløde

men bruger mest vådservietter, det synes jeg selv er bedst.

men vanessa har aldrig haft rød numse.

Anmeld

16. september 2010

Ni-ko-li-ne

Vi bruger babycare fra Bilka og Føtex, eller balance eller haleklude fra Kvickly... Aldrig de billige det dur ikke her... Men jeg skal da prøve den fra Rema... Hvad koster de?

Anmeld

16. september 2010

Jeg bruger dem fra Fakta.. De er dejlige bløde og tykke, og så er pakkerne helt flade, når man køber dem, så de fylder ingenting.. Så jeg køber altid 10 pakker af gangen..

Anmeld

17. september 2010

Lone Jakobsen

vi bruger nogle fra brugsen (de er blå og hvide) jeg synes det er de mest bløde, og de koster ingenting

Anmeld

17. september 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

Vi bruger babycare fra Bilka og Føtex, eller balance eller haleklude fra Kvickly... Aldrig de billige det dur ikke her... Men jeg skal da prøve den fra Rema... Hvad koster de?

Mener de koster en 8-9kr i Rema

Anmeld

17. september 2010

Barbamama

Ja jeg bor så et sted hvor der ikke er så mange valgmuligheder, men mon ikke Dagli Brugsen har de samme skumklude som Kvickly. Så kunne jeg evt prøve dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.