Ingen jul til mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Ei altså..

Vi flytter jo i hus her den 1 okt, så det bliver vores 1 jul i eget hus.

Vi plejer at skiftes vis holde jul hos hans forældre og mine. I år skulle vi have været nede til mine. Men de er gået fra hinanden og begge fundet nye...

Har så valgt at invitere mormor og papmorfar op til jul, min mor er altså kanon til at lave kalkun...

Men suk...

Har vagt hele den weekend fra fredag den 24 dec kl 15 og til mandag morgen den 26 dec kl 6.00.

Spurgte om jeg ikke kunne få fri blot den 24 dec. Men nej - kun muligt hvis man er inviteret udenby's eller finder en at bytte vagt med. 

Ej det er surt at vide allerede nu at man ikke kan være med til at fejre jul - i vores nye hus og 1 jul hvor det er 'hos os'

2 billeder af en bøvle opgave - lige som det er bøvlet og umuligt at få fri... 

Suk  -  suk  -  suk  -  suk  -  suk.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Pige2009

Øv, hvor træls Kan du ikke fejre jul hjemme og bare have telefonen og bilen med?

Anmeld

16. september 2010

Baagøe skriver:

Øv, hvor træls Kan du ikke fejre jul hjemme og bare have telefonen og bilen med?

Jo... Det har vi altid når vi har vagt - så kører vi jo ud hjemmefra. Og har blot lastbil og mobil med hjemme.

Men kan jo risikere at komme på langfart...

Vi kører med samme antal folk og i samme vagtplan uanset om det er påske - nytår - helligdage osv.

Eneste forskel er at hvis de falder på en alm hverdag, må vi køre ud hjemmefra...

Anmeld

16. september 2010

Pige2009

Mor til Frederic skriver:

Jo... Det har vi altid når vi har vagt - så kører vi jo ud hjemmefra. Og har blot lastbil og mobil med hjemme.

Men kan jo risikere at komme på langfart...

Vi kører med samme antal folk og i samme vagtplan uanset om det er påske - nytår - helligdage osv.

Eneste forskel er at hvis de falder på en alm hverdag, må vi køre ud hjemmefra...

Jeg  for, at du i hvert fald juleaften bliver holdt hjemme

Anmeld

16. september 2010

Baagøe skriver:

Jeg  for, at du i hvert fald juleaften bliver holdt hjemme

håber bare også at der ikke er alt for megen sne og at folk skisme kører pænt...

Anmeld

16. september 2010

Plysbjørnen

Hvad med eventuelt at være lidt utraditionel, og holde jul den 23???

Anmeld

16. september 2010

BetinaTrold skriver:

Hvad med eventuelt at være lidt utraditionel, og holde jul den 23???

Den har vi også tænkt på...

Men kører i den uge fra kl 15 - 04. Har dog fri 3 dage efter vagt. 

Ei det er noget tis...

Anmeld

16. september 2010

Pige2009

håber bare også at der ikke er alt for megen sne og at folk skisme kører pænt...

Pøj pøj Håber jeg også for dig!

Anmeld

16. september 2010

Fru Hansen

Ei altså..

Vi flytter jo i hus her den 1 okt, så det bliver vores 1 jul i eget hus.

Vi plejer at skiftes vis holde jul hos hans forældre og mine. I år skulle vi have været nede til mine. Men de er gået fra hinanden og begge fundet nye...

Har så valgt at invitere mormor og papmorfar op til jul, min mor er altså kanon til at lave kalkun...

Men suk...

Har vagt hele den weekend fra fredag den 24 dec kl 15 og til mandag morgen den 26 dec kl 6.00.

Spurgte om jeg ikke kunne få fri blot den 24 dec. Men nej - kun muligt hvis man er inviteret udenby's eller finder en at bytte vagt med. 

Ej det er surt at vide allerede nu at man ikke kan være med til at fejre jul - i vores nye hus og 1 jul hvor det er 'hos os'

2 billeder af en bøvle opgave - lige som det er bøvlet og umuligt at få fri... 

Suk  -  suk  -  suk  -  suk  -  suk.

Jeg havde også engang en aftenvagt juleaften. Jeg skulle møde ind på arbejde omkring 14-15 og fik fri kl 23.

Vi valgte så bare at holde julefesten inden jeg tog på arbejde. Da jeg tog afsted hjemmefra var der kun tilbage for de andre at slå mave og hygge med juleknas  Det var en underlig fornemmelse at have overstået juleaften allerede lige over frokost. Men på den anden side så var det så rart at kunne tage på arbejde med ro fordi jeg ikke gik glip af noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.