Mine fotograf billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

roenlund

LouiseNielsen skriver:

Rigtig smukke billeder....

Meeeen hva hjælper det at ligge dem i et album når du så alligevel smider koden herinde??? Smiler...

Alle og enhver kan jo gå ind og se dem så... Lad folk spørge efter koden i en privat besked også kan du selv holde øje med hvem der kigger med....

Alle må gerne se dem, men jeg tænkte at folk skulle have mulighed for at vælge fra hvis de ikke gider se på mine bryster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

LouiseNielsen

roenlund skriver:

Alle må gerne se dem, men jeg tænkte at folk skulle have mulighed for at vælge fra hvis de ikke gider se på mine bryster

Nååååå oki, troede det var fordi du ikke ville aller og enhver kunne se dem.... Også ville jeg blot lige gøre dig opmærksom på en "tanketorsk"

Go weekend...

Anmeld

17. september 2010

roenlund

LouiseNielsen skriver:

Nååååå oki, troede det var fordi du ikke ville aller og enhver kunne se dem.... Også ville jeg blot lige gøre dig opmærksom på en "tanketorsk"

Go weekend...

Det var da også pænt af dig, du må også have en god weekend

Anmeld

17. september 2010

marhemor

Rigtig flotte billeder  

Hvor har du fået taget dem henne, og hvor meget har du givet for det?

Anmeld

17. september 2010

roenlund

marhemor skriver:

Rigtig flotte billeder  

Hvor har du fået taget dem henne, og hvor meget har du givet for det?

Jeg har ikke givet noget, da det var første gang hun tog af gravide,nogle af billederne skal så op på hendes hjemmeside... Det var i næstved. Jeg ved hun tager ca 400 for en potræt pakke hvor man for 5-10 billeder og 2400 hvis man vil have taget billeder hver måned og følge sin gravidsitet.

Anmeld

17. september 2010

marhemor

roenlund skriver:

Jeg har ikke givet noget, da det var første gang hun tog af gravide,nogle af billederne skal så op på hendes hjemmeside... Det var i næstved. Jeg ved hun tager ca 400 for en potræt pakke hvor man for 5-10 billeder og 2400 hvis man vil have taget billeder hver måned og følge sin gravidsitet.

har du evt. et link til hendes hjemmeside?

Anmeld

17. september 2010

roenlund

marhemor skriver:

har du evt. et link til hendes hjemmeside?

www.qphoto.dk  Men der er ingen billeder af gravide endnu

Anmeld

17. september 2010

marhemor

roenlund skriver:

www.qphoto.dk  Men der er ingen billeder af gravide endnu

Takker for det... Men det er jo på vej Synes at du skal være rigtig stolt af billederne og af din krop, du ser hamrende godt ud!!

Anmeld

17. september 2010

roenlund

marhemor skriver:

Takker for det... Men det er jo på vej Synes at du skal være rigtig stolt af billederne og af din krop, du ser hamrende godt ud!!

TAK

det passer heller ikke det jeg skriver det er bare mine billeder der ikke er lagt ind endnu, der er af nogle andre...

Anmeld

17. september 2010

Ryberg

Hvor er det bare nogle ABSOLUT FLOTTE, FEDE billeder...

er helt misundelig

Dem kan du være hammer stolt af!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.