Tak trine (tjuhl)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.531 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Ida.

For inspiration til, hvordan man kan friske triste møbler op - her i huset er der blevet brugt banevis af hyldepapir og sikke en forskel det gør!! Her er lidt før og efter billeder (der mangler godt nok greb, min de er på vej med pakkeposten!! ) af skabene i vores soveværelse - men pigernes skabe har selvfølgelig også fået en tur - de sover bare nu og jeg kan ikke tage billeder af dem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

lion

idamaria83 skriver:

For inspiration til, hvordan man kan friske triste møbler op - her i huset er der blevet brugt banevis af hyldepapir og sikke en forskel det gør!! Her er lidt før og efter billeder (der mangler godt nok greb, min de er på vej med pakkeposten!! ) af skabene i vores soveværelse - men pigernes skabe har selvfølgelig også fået en tur - de sover bare nu og jeg kan ikke tage billeder af dem

Hvor er jeres skab bare blevet flot, og det er helt uden at købenye møbler

Anmeld

16. september 2010

otlitrom

Wow, hvor er det fint, Ida!!

Anmeld

16. september 2010

TbCp

Kæft det ser godt ud!!!!

Hvad har du brugt til at lime det fast med? Og har du givet det noget efterfølgende, lak eller lign?

Anmeld

16. september 2010

Ida.

TbCp skriver:

Kæft det ser godt ud!!!!

Hvad har du brugt til at lime det fast med? Og har du givet det noget efterfølgende, lak eller lign?

TAK! Jamen det er så genialt, at hyldepapir er selvklæbende og blankt i sig selv, så det er bare at klistre det på - ingen forbehandling, ingen efterbehandling, og bliver man træt af det, så hiver man det bare af - og erstatter med noget nyt

Anmeld

16. september 2010

Ida.

lion skriver:

Hvor er jeres skab bare blevet flot, og det er helt uden at købenye møbler

Ja det er simpelthen genialt - meget billigt og meget nemt!

Anmeld

16. september 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

TAK! Jamen det er så genialt, at hyldepapir er selvklæbende og blankt i sig selv, så det er bare at klistre det på - ingen forbehandling, ingen efterbehandling, og bliver man træt af det, så hiver man det bare af - og erstatter med noget nyt

Arhhh skide smart... troede der skulle alt mulig tapetklister og lignende til....

Anmeld

16. september 2010

Ida.

kitty skriver:

Wow, hvor er det fint, Ida!!

Tak mittetat hov var det noget med, at du havde været ved at male? Mon det ikke var noget, vi skulle have lov at se nu vi er ved boligforbedrelserne

Anmeld

16. september 2010

Ida.

TbCp skriver:

Arhhh skide smart... troede der skulle alt mulig tapetklister og lignende til....

Næh nej - det ville heller ikke du her, da det jo er faste skabe i en lejet lejlighed

De har masser at vælge mellem her: http://www.alstrom.dk/search.asp?keyword=hyldepapir&btSearch=S%F8g

Anmeld

16. september 2010

otlitrom

idamaria83 skriver:

Tak mittetat hov var det noget med, at du havde været ved at male? Mon det ikke var noget, vi skulle have lov at se nu vi er ved boligforbedrelserne

Jeg er ikke færdig endnu.. Jeg gik kold efter første aften.. Men har lavet et album med nogle af mine billeder... Der er kode på.. Men du må gode få den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.