Jeg er lige anonym, da min mand muligvis læser med
Hvor meget er jeres børns far sammen med dem? (Her tænker jeg ikke på dem som er skilt eller ikke bor sammen)
Min mand tager afsted hver morgen kl. ca. 7.30 og kommer hjem kl. 17.00 på en god dag, men som regel er den 17.30 eller 18.00.
Baby er vågen fra kl. 7.30 og går i seng ca. kl. 18.30-20.00. Det er altså ikke meget tid han får med baby på en normal dag.
Tit vil han gerne dyrke sin hobby i weekenderne og nogen gange ogå i hverdagene - det kan enten være at han tager afsted meget tidligt eller efter arbejde, hvor han så først er hjemme når baby er lagt i seng. I weekenden er det enten formiddag eller eftermiddag han er afsted.
Når han er hjemme er han meget god til at tage baby, men han gør det ikke altid på eget initiativ, ligger baby på legetæppet kan han godt finde på at se fjernsyn, sidde med computeren eller sidde med sin telefon når baby sidder på skødet af ham - altså han er ikke nærværende overhovedet.
Jeg synes i forvejen han ser baby for lidt, og føler ikke han prioriterer baby nok. Han synes jeg "er efter ham" når jeg siger hvad jeg føler. Og jeg hader bare at føle mig som en sur kælling, men jeg vil på den anden side gerne have at min baby ved, hvem der er far!
Er jeg virkelig bare hende den sure?
Anmeld