Aghr!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. september 2010

stenbukken

Jeg er så træt af min total forskuede latterlige krop

Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide siden november måned - og er blevet tjekket i hoved og r*v. Hans soldater virker næsten mere end optimalt - jeg er lukket i den ene side, men der skulle være helt normal "gennemtræk" i den anden side.

I maj og juni måned fik jeg Pergotime og Ovitrelle - da min cycklus er meget svingende. Men jeg reagerede så voldsomt på dem, at vi var nødt til at stoppe det.

Sidste mens var helt normal - jeg bløder efter hormonbehandlingen ca. 8 dage dog meget voldsomt.
Men denne gang havde jeg første mens d. 6/9 og blødte mere end normalt (dvs. 2 gange blødte jeg igennem max styrke bind + super plus tampax på en gang i løbet af 2 timer). Jeg blødte i 7 dage og pist væk var det.
Men nu her 4 dage efter, er jeg begyndt at bløde igen !!!!! :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Chalala85

øvøv det lyder da super surt. Tror du ikke det ville være en god ide at hive fst i din læge imorgen så h*n lige kan se på dig?

Du får i hvert faldet en , det er noget af en kamp for nogen at blive gravide

Anmeld

16. september 2010

stenbukken

Sådan har det desværre været for mig i mange mange år, i de perioder hvor jeg ikke har taget p-piller - min krop er rimelig ude af balance og hormonerne hjalp desværre kun på det i ca. 2 mdr.

Anmeld

16. september 2010

Chalala85

stenbukken skriver:

Sådan har det desværre været for mig i mange mange år, i de perioder hvor jeg ikke har taget p-piller - min krop er rimelig ude af balance og hormonerne hjalp desværre kun på det i ca. 2 mdr.

Hvor er det bare skidt. Er der slet intet der kan hjælpe?

Anmeld

16. september 2010

stenbukken

Kun et bestemt mærke i p-piller - og så bliver jeg ihvertfald ikke gravid

Jeg fik for nogle år siden konstateret PCO, så det skyldes desværre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.