Graviditet og hårfarve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Mka

Tror nu også hun farver hår Har også selv farvet mit hår men kunne ikke gå og ligne lort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Mettemus

Tror også hun farver!

Kan se du er fra Århus - tror nok (og nu må du ikke slagte mig hvis det er forkert, jeg farver nemlig ikke selv hår), at du hos Birthe Glerup kun bliver farvet med naturfarver - måske økologiske? - som er mindre skadelige end ammoniakfarver. De afbleger fx ikke fordi det ikke er sundt... Men det er vist også lidt dyrt? Hvis det altså var fordi du selv overvejer det...

Anmeld

17. september 2010

BechHannibal

Ja, hun er jo et ansigt ud ad til, (et meget smukt ansigt!) og tror også det er Naturfarve, uden amoniak og økologisk hun har fået i. Og så må hun have et eller andet magisk prødukt til at holde farven så stærk og glansfuldt.

Kunne godt tænke mig at kende hendes frisør

Jeg har ikke selv tænkt mig at gøre det, bare en undren

Anmeld

18. september 2010

Anneiris

Må nok indrømme at jeg har farvet mit hår 3 gange under min graviditet!
- Min frisør var selv gravid i 27 uge, og stod sådan set med alle de dampe osv i 8 timer indtil hun gik på barsel. Så længe du ikke afbleger dit hår, tror jeg sku ikke der sker noget.

Og jo, selvfølgelig farver hun sit hår, OG sine bryn

Anmeld

19. september 2010

NatasjaL

Anneiris skriver:

Må nok indrømme at jeg har farvet mit hår 3 gange under min graviditet!
- Min frisør var selv gravid i 27 uge, og stod sådan set med alle de dampe osv i 8 timer indtil hun gik på barsel. Så længe du ikke afbleger dit hår, tror jeg sku ikke der sker noget.

Og jo, selvfølgelig farver hun sit hår, OG sine bryn

har også farvet hår under mine graviditeter, og mine børn er så godt som perfekte!

Anmeld

19. september 2010

Anneiris

NatasjaL skriver:

har også farvet hår under mine graviditeter, og mine børn er så godt som perfekte!

Ahmen altså!
Mig & mine søskende er også perfekt, og fejler ikke det mindste!
Desuden hvis det var skadeligt som alle går rundt og siger, så ville min private frisør som jeg har kendt siden jeg var lille ikke stå og sige, at jeg sagtens kan farve mit hår, og at hun også selv gjorde det under sine graviditeter, og hende som farvede mit hår, så oven i købet  var gravid. Hehe..

- Men igen. Alle er ens. Hvert menneske - hver sin mening..

Anmeld

19. september 2010

SannaFo1

Alt skal gøres med måde..

Med mit første barn farvede jeg ikke hår overhovedet og brugte neutral shampoo gennem HELE graviditeten.. Jeg føle næsten at jeg ikke var mig selv mere..

Med nummer 2 valgte jeg at jeg ikke ville være så hysterisk (forstå mig ret) og farvede hår 2 gange (øko) uden amoniak og min søn fejler ikke noget som helst..

Der er så mange andre ting der skader et barn mere end en håfarve...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.