Ej altså, syntes nu det er ved at være forvirrende, de har i starten af graviditeten rykket rundt på min termin, til mellem den 7 og 10 december. Den blev så ved NF fastsat til den 7 december. Da jeg er til gennemscanning i 20 uge kan jeg se maskinen mener jeg er 20+2. Det er helt fint, var 20+0 den dag, så 2 dage fra eller til, herre gud...
Men nu har vi været til 3D/4D, og hendes maskine mener nu jeg har termin den 30 november, altså jeg er ifølge NF termin 28+2 i dag, men maskinen på klinikken sagde ud fra de forskellige mål at jeg var 29+2... Det er jo for pokker en hel uge. Ved godt en uge ikke lyder som meget, men det syntes jeg nu alligevel gør en stor forskel...
Var ved jordemoder i går, som skød lillepigen til at veje 1100 g, og i dag sagde maskinen 1500 g, det er også 400 g forskel. Og ved godt jeg slet ikke kan regne med noget af det, da de har det meget med at regne forkert. Men for pokker, en uge mindre til termin, og 400 g større... er spændt på når jeg kan blive scannet igen den 12 om hvad deres regnestykke så bliver, for lillepigen syntes hvertfald ikke hun rigtig skal følge noget som helst her...
Andre der har oplevet dette, og hvornår fødte i??
Anmeld