Hvad nu hvis.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Mbk

vi rammer Mathildes fødselsdag....

Vi vil rigtig gerne igang med nummer 2, og jeg har æl om snart... Men når jeg så regner lidt på det, kan vi faktisk komme ret tæt på Mathildes 2 års fødselsdag... Hvilket er den 29 juni...

Ved ikke helt om vi så burde vi vente til næste månede....

Hvad siger i, piger???? Hvad ville i gøre?

Hilsen fra Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Sofia

Jeg ville prøve denne måned også! Synes ikke det gør så meget hvis de har fødselsdag tæt på hinanden - og juni er jo bare en fantastisk dejlig måned, skøn måned at have fødselsdag i!

Anmeld

16. september 2010

Mbk

Sofia skriver:

Jeg ville prøve denne måned også! Synes ikke det gør så meget hvis de har fødselsdag tæt på hinanden - og juni er jo bare en fantastisk dejlig måned, skøn måned at have fødselsdag i!

- Hvad nu vi rammer hendes fødselsdag???

Anmeld

16. september 2010

Svei

Jeg ville ikek tænke over fødselsdage, men jeg har altid selv sprunget over så ikek det blev et dec. barn, det ville jeg ikke gide, hvis jeg kunen undgå det, både for barn og min skyld..

Anmeld

16. september 2010

Sofia

Mbk skriver:

- Hvad nu vi rammer hendes fødselsdag???

Tror sandsyndligheden er meget lille for det - men hvis du føler det vil være for svært/utænkeligt at de skal have fødselsdag samme dag, så vent! Men igen, sandsynligheden er jo så lille.

Anmeld

16. september 2010

Mbk

Sofia skriver:

Tror sandsyndligheden er meget lille for det - men hvis du føler det vil være for svært/utænkeligt at de skal have fødselsdag samme dag, så vent! Men igen, sandsynligheden er jo så lille.

Ja, og bliver jeg gravid næste månede, kan jeg lige så godt føde før tid

Anmeld

16. september 2010

Sofia

Mbk skriver:

Ja, og bliver jeg gravid næste månede, kan jeg lige så godt føde før tid

Ja Synes bare du skal prøve løs

Anmeld

16. september 2010

Nadia&Daniel

Man skal aldrig sige aldrig.. Har en tidligere klassekammerat/veninde som er blevet gravid igen med nr. 2 (dog ikke helt planlagt - men de er lykkelige) og hun har ramt PRÆCIS samme terminsdato som den kommende storesøster (så hun ser gerne at hun går 14 dage over tid)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.