Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nøøøøj.... Det link er lige gemt!! Den er godt nok fin!! Min svigermor strikker med raketfart, så den skulle hun nok kunne klare for mig.. Men nu skal der jo lige være barn på vej først!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Nøøøøj.... Det link er lige gemt!! Den er godt nok fin!! Min svigermor strikker med raketfart, så den skulle hun nok kunne klare for mig.. Men nu skal der jo lige være barn på vej først!
dejligt.. ja de har nu mange søde ting inde på den side..
*A* skriver: Min svigermor er også ved at strikke to af dem til mig. Hun spurgte selv om ikke der var noget hun gerne måtte strikke til babyerne Hellere end gerne tænkte jeg
Min svigermor er også ved at strikke to af dem til mig. Hun spurgte selv om ikke der var noget hun gerne måtte strikke til babyerne
Hellere end gerne tænkte jeg
ihh hvor er du bare heldig
Jennifer skriver: Tænker du på farven på garnet ? eller selve typen ? Men ja det må du meget gerne spørge hende om
Tænker du på farven på garnet ? eller selve typen ?
Men ja det må du meget gerne spørge hende om
Opskriften er lavet i noget garn der hedder Merino Extra Fine. Har lavet et link til en side hvor du kan se de forskellige farver man kan vælge i det.
http://www.garnstudio.com/lang/dk/visgarn.php?garn=MerinoExtraFine
Har talt med hende i dag og hun vil gerne strikke en ekstra. Så når du ved hvilken farve du vil have, så undersøger jeg lige prisen på garnet
Tanja84 skriver: Opskriften er lavet i noget garn der hedder Merino Extra Fine. Har lavet et link til en side hvor du kan se de forskellige farver man kan vælge i det. http://www.garnstudio.com/lang/dk/visgarn.php?garn=MerinoExtraFine Har talt med hende i dag og hun vil gerne strikke en ekstra. Så når du ved hvilken farve du vil have, så undersøger jeg lige prisen på garnet
det lyder super er helt vild med den cremefarve som der er vist på billedet.. (:så den farve eller noget der ligner ville være perfekt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128