Marcus kan ikke sige Ida og siger derfor istedet Dida om sin søster. Hele dagen lang høre vi på han går og siger Dida dit og Dida dat. Alting er Dida herhjemme iøjeblikket

Når Marcus vågner om morgenen er det første han siger: Hvor Dida henne? Når han får mad siger han: Dida også mad ,når kan skal i bad skal Dida med osv. Selv når hun ligger og sover vil han ind og give hende et kys på kinden. Så skal Martin eller jeg løfte ham op og så kysser han hende lige så fint på kinden og siger godnat Dida

Og Dida ELSKER Marcus. Igår var jeg alene hjemme med børnene da Martin var oppe og aflevere nøglen til de nye ejere af sommerhuset. Jeg stod og lavede mad i køkkenet mens Ida lå og legede på sit legetæppe i stuen og Marcus sad i sofaen og kiggede i bøger. Ida begynder og græde og inden jeg når at vaske hænder skifer gråden over i latter udbrud. Da jeg kommer ind i stuen har Marcus lagt sig ned foran Ida og her ligger Marcus så og triller en rangle over til Ida mens han skræl griner. Ida prøver og fange den men istedet skubber hun den væk så det ser ud som om for Marcus at hun også triller ranglen. Der lå de i omkring 10 minutter og hyggede sig med at trille ranglen frem og tilbage mens de stor grinede

Og idet øjeblik jeg så de to små ligge der og råvugge smeltede mit hjerte
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld