Ja... Det er hvad jeg er for tiden... Hvis der ikke er det ene galt så er der det andet galt!
- Kan lige starte med at fortælle at jeg så fik afvide torsdag at jeg IKKE havde blærebetændlese.... Urin prøven var så fin som det skulle være.... Mystisk når den nu ikke havde været det dagen før!
Fredag skulle jeg så have huset fuld af gæster i andledningen af min fødselsdag om lørdagen og det gik da os godt de første to timer... Så begyndte Viktor ellers at tage sig til ørene og græde helt utrøsteligt! Stakkels dreng... Havde godt nok bemærket at han tog sig til ørene men jeg bed ikke videre mærke i det da han har det der med at putte ting i ørene for tiden! Så min søster og mig forlod huset og mine gæster for at tage til vagtlæge hvor vi efter 1 1/2 times venten fik afvide at Viktor har MØB
Min stakkels dreng altså!
Gæsterne var taget hjem da vi endelig kom hjem igen...hvilket var godt for Viktor var overtræt og havde ondt så det var ingen rar oplevelse....
Forresten : Inde ved vagtlægen skete der en sjov lille ting... Min søster sad med Viktor derinde og lige pludselig fik jeg nogle voldsomme jag nede i lænden og gav et hop og av... Og vagtlægen og min søster var helt rundt på gulvet... hihi. Min søster er overbevist om at lillesøster snart var på vej... Meeeen hun lader vente på sig!
Nå men så blev det lørdag og min fødselsdag og Viktor var alt andet end en glad dreng... Det var en meget lang dag... Puh ha... Men lidt hygge fik vi engang imellem...
Mandag skulle Viktor jo så ikke i dagpleje og jeg måtte slæbe ham med til jordmoder... Puh ha... Det var heller ikke en nem opgave... Han kan virkelig skabe sig opmærksomhed den knægt når han vil!
Jordmoderen brød sig så ikke om at jeg stadigvæk havde det skidt... Så hun sendte mig ind og få kørt strimmel og scannet... Alt så fint ud! Prinsessen blev skønnet til at veje omkring de 3100 gram af lægen som scannede og 3400 af jordmoderen! Men jeg hælder nu mere til jordmoderen for jeg syntes godt nok hun mærkes stor.
Tirsdag var jeg så inde på sygehuset igen for at få taget blodprøver fordi de ville være sikker på mine levertal var fine nu jeg havde døjet med det sidst! Og de ville ringe idag hvis der var noget.... Og det har de ikke inu. Så regner med det så ok ud! Syntes bare jeg er begyndt at klø noget så frygteligt :(
Igår holdt Viktor fødselsdag for dagplejen :) Rigtig hyggeligt og det var nogle skønne unger at have på besøg! men jo længere hen på dagen jeg kom jo mere træt og snotte og sølle blev jeg... Suk... Lige hvad jeg har brug for nu når vi får masser af gæster både fredag og lørdag og søndag er det Viktors fødselsdag som skal fejres i Djurssommerland! jeg har bare at blive frisk!
Oven i alt det driller mit underliv mig noget så frygteligt.... Jeg kan ikke tælle hvor mange gange jeg har troet at nu måtte det være snart fordi jeg har det som i dagene til da jeg fandt ud af jeg havde åbnet mig 3 cm...! Hmmm... Hun må godt blive derinde til efter søndag :) Hihi.
Men hvis kommer før tager vi da det med...Hehe.
Her er lidt billeder fra de dage :)