Aagggh! den skole!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Mischa

Hvor er jeg dog træt af lange dage i skole, mandag tirsdag til 15.30 og torsdag til 16.30! hvorfor?

og så skal man jo også lige vente på bussen i 3 kvarter til 1 time. Det er da bare dejligt! eller noget... det gør godt nok bare en træt.

plus at der er mellemtimer hvor man ikke skal noget fordi timerne ikke ligger harmonisk med hinanden!

Det er ikke særlig motiverende! er så irriteret. der er heller ikke styr på særlig meget udover alt det andet... Puhaa..

positive tanker positive tanker....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

SussieThyssen

MischaKuhr skriver:

Hvor er jeg dog træt af lange dage i skole, mandag tirsdag til 15.30 og torsdag til 16.30! hvorfor?

og så skal man jo også lige vente på bussen i 3 kvarter til 1 time. Det er da bare dejligt! eller noget... det gør godt nok bare en træt.

plus at der er mellemtimer hvor man ikke skal noget fordi timerne ikke ligger harmonisk med hinanden!

Det er ikke særlig motiverende! er så irriteret. der er heller ikke styr på særlig meget udover alt det andet... Puhaa..

positive tanker positive tanker....

Bare hæng på min pige, du skal nok klare det. Tænk på at det kommer tifold tilbage i form af en uddannelse

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. september 2010

Mischa

DET ER JO DET! positive tanker positive tanker positive tanker hihihi

Anmeld

16. september 2010

Vingummien

Tæl til 10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.