kender du det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Linekocemba

Og hvad er lykken egentlig?

Uadtil er alt godt. Netop gået igang med fornuftig uddannelse, har jordens dejligste mand, skønt hus, bil osv.

Men noget mangler...

Har gennem det sidste år haft en sa i uge 7 samt en ma i uge 11. Efter sidste forsøg var jeg egentlig overbevist om at nu sku baby planerne lægges på hylden. Psykisk var det simpelthen for hårdt. Men jeg kan ik slippe tanken. Slippe tanken om at jeg sku ha været mor.

Jeg er netop startet på en elevplads, har været på arbejdspladsen gennem længere tid, men først nu blevet ansat som elev. Det er ikke drømme udd. men nærmere set som at nu det på tide jeg får en udd. Det er en rigtig go elevplads som mange ville give deres højre arm for. Men på trods af dette er jeg ikke lykkelig. Jeg mangler noget.. Føler mig tom indenvendig og tror egentlig det at miste har taget hårdere på mig end først antaget.

Kender du følelsen? Følelsen af at mangle noget? Føle sig tom og ligegyldig i tilværelsen.

Mærkeligt indlæg men måtte ud med noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

roenlund

Jeg har ikke oplevet de samme ting som dig, men kender godt følelsen af bare at være ked af det helt inde, der mangler noget og man kan ikke sætte ord på hvad det er der mangler eller hvad der er galt.

Krammer  til dig og jeg håber har flere gode dage end dårlige

Anmeld

16. september 2010

SussieThyssen

Åhh jo..du kan tro jeg kender det.
Og selvfølgelig føler du dig tom, det er der da ikke spor at sige til.
men synes bestemt ikke du skal opgive håbet.
Sæt dig selv en deadline for hvornår du igen vil genoptage projekt baby, og skulle du bestemme dig for at du ikke skal være mor i dette liv, eller skæbnen bestemmer det for dig, ja så må du se om du ikke kan komme igang med nogle andre aspekter i dit liv.

Faktisk har jeg selv oplevet det samme for ikke så længe siden, da det gik op for mig, at nu var jeg nok blevet for gammel til at få flere børn.
Damn en krise jeg kom i.
Jeg havde meget svært ved at se en kvindes (og mit) formål efter at hun ikke kan lave børn mere...og sikke da noget vrøvl ikke?
Men det handler om at man bygger en ny identitet op om sig selv. Finder formål med det, man gør i livet.
Så sæt dig ned og lav en liste over hvad du kunne tænke dig at nå i dit liv, med eller uden børn, og start så fra square one.

Uden børn kan du jo rent faktisk lave utroligt mange ting, som kvinder med børn ikke kan.
Og så kan man være en fantastisk "tante"
Lykken for børn er at komme på besøg hos en tante, der ikke selv har børn, men hvor man bare er centrum fra man kommer til man går. Hvor man får oplevelser, ture og hygge, som man normalt ikke får derhjemme.
Og som tante kan man aflevere ungerne igen, når de er blevet trætte
Der er muligheder nok søde ven.
Du får et superknus

Kærligst
sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.