Nu gider jeg altså ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
0 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Muffinmor

har bare fået nok nu. skal bare ud med alle de dårlige følelser da alle gravide da burde være såååre glade og ikke irriterede og i generelt rigtig dårligt humør.

Har slet ikke sovet i nat pga smerter, Mens smerter og sammentrækninger og en baby som bare er total vild når der er sammentrækninger hvilket gør at det gør indnu mere ondt. Jeg er SÅ træt af at være gravid, baby skal bare ud NU. har prøvet alt og intet har hjulpet den vil bare ikke ud. har haft veer de sidste par nætter men de er ikke kraftige nok til at være rigtige veer og de er for stærke til bare at være pluk veer....... så der er ikke andet at gøre end at holde dem ud og se hvornår min krop kan finde ud af at gå i fødsel. jeg er bare en rigtig nederen gravid sur irriteret kæreste, øv hvor ville jeg ønske jeg kunne være glad og fuld af energi og bare glæde mig til baby vælger at komme. men er lidt svært når man ikke får sovet om natten og baby bare ikke vil ud... også at man self er gået over termin 40+3. Alle spåede at jeg ville føde før termin men Nej, verdens mest stædige baby har jeg fået tildelt, det skal nok gå rigtig godt når både mor og baby er to stædige æsler, stakkels farmand.

han har bare prøvet alt for at gøre mig glad og det eneste der hjælper er chokolade. men får total dårlig samvittighed efter at have spist alt alt for meget chokolade...

ender 100% med igangsættelse om alt alt for lang tid.... øv øv øv

sur og trist gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.