SannaFo1 skriver:
Det kan være at nu hvor han har fået en kæreste vil han vise sine børn frem for hende uden at tænke over hvad det egentlig er han laver.
Jeg har ikke været ude for det selv men har en veninde der var i præcis samme situation.
Hver gang hendes x (far til barnet) fik en ny kæreste blev han helt syg i at få barnet for at vise at det var HANS barn. Uden at tænke det mindste over hvordan barnet ville reagere og ikke mindst moren.
Til sidst måtte de i retten og der blev der forklaret at faren ikke havde vist interesse i barnet overhovedet men blev helt syg i hovedet når han havde en kæreste og ville ligepludselig have barnet på fuld tid og lige så snart kæresten var ude af billedet var han ikke intereseret i barnet mere og sådan blev det ved indtil de kunne bevise at det var rigtigt.
Han fik ikke lov til at se sit barn uden så at der var en der overvågede dem og det ville han ikke finde sig i for han kunne godt "selv" .. Nogle gange må de ringe til politiet fordi han lige pludselig får de der babyflip.. sørgeligt det skulle ende sådan men det er det eneste rette for barnet.
det kunne meget nemt være min x du beskriver, det lyder bare så meget som ham. hver gang han finder en ny er det altid med børn, måske han skulle prøve at være der for sine egen i steden. han har engang været så fræk at skriv til vores datter at hun snart skulle møde hendes søster, 14 dag efter var det slut!!
han er da så lang ude som man kan være. jeg er godt og grundig træt af ham.
jeg har forklaret ham at jeg bliver en rigtig møgkælling hvis han ikke stopper sit pis, og at den bliver kørt så lang at den kan. jeg har fuld forældremyndighed så han kan bare prøve, jeg flytter gerne hvis det kan give mig og mine børn fred.
jeg ved at jeg kan hive ham igennem en forældre evne test pga hans fortid, og han vil næppe bestå den. og jeg gør det, jeg fatter bare ikke hvorfor den mand ikke tænke på sine børn??
det må være kedelig at leve uden hjerne.. ja undskylde, men jeg mener det..
Anmeld