hvordan fanden kan man leve med sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. september 2010

trolden

bliver nød til at få lette mit hjerte men hvordan fanden kan man leve med sig selv?? når man er alene kan man ikke se sine børn men når man så finder en kæreste så vil man gerne?? hvad forgår der i hovede på sådan en mand?? tænker ham overhovede?? har ikke set sine børn længe men nu har han fundet en kæreste så vil han da gerne have samvær, og nå jeg siger at det kan han glemmme så skal jeg slappe af, og lade være med at være sådan?? er han sindsyg eller hvad?

man udsætter da ikke sine børn for det. tror han selv at jeg vil lade ham få mine børn bare sådan, han må da virkelig have slugt søm, har sagt vi kan mødes i rette, men så er jeg bare dum at høre på!

Det ligger nogle ting i fortiden som gør at jeg ikke kan lade ham have dem alene, ting som jeg ikke kan snakke om her..

men hvad stiller man op med ham??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

CamiRon

Jeg har ingen erfaring på området men jeg syntes da helt bestemt at vis du er utryg ved at han skal se sine børn, have samvær med dem alene osv, så skal du give ham kamp til stregen. Lad det gå hele den lange vej og se om han ikke enten giver op inden eller forhåbentlig ikke får medhold!

Held og lykke med det hele!

Anmeld

16. september 2010

trolden

den mand ejer ikke noget hjerne, så han vil aldrig give op, han vil køre den så lang som han kan, og tro mig det vil jeg også.

jeg har altid haft det sådan at jeg ikke vil stå i vejen for samvær men men den opførgelse han har nu, så bliver jeg sku nød til det, kan ikke byde mine børn at være sammen med ham

Anmeld

16. september 2010

SannaFo1

Det kan være at nu hvor han har fået en kæreste vil han vise sine børn frem for hende uden at tænke over hvad det egentlig er han laver.

Jeg har ikke været ude for det selv men har en veninde der var i præcis samme situation.

Hver gang hendes x (far til barnet) fik en ny kæreste blev han helt syg i at få barnet for at vise at det var HANS barn. Uden at tænke det mindste over hvordan barnet ville reagere og ikke mindst moren.

Til sidst måtte de i retten og der blev der forklaret at faren ikke havde vist interesse i barnet overhovedet men blev helt syg i hovedet når han havde en kæreste og ville ligepludselig have barnet på fuld tid og lige så snart kæresten var ude af billedet var han ikke intereseret i barnet mere og sådan blev det ved indtil de kunne bevise at det var rigtigt.

Han fik ikke lov til at se sit barn uden så at der var en der overvågede dem og  det ville han ikke finde sig i for han kunne godt "selv" .. Nogle gange må de ringe til politiet fordi han lige pludselig får de der babyflip.. sørgeligt det skulle ende sådan men det er det eneste rette for barnet.

Anmeld

16. september 2010

ønskebørn74

trolden skriver:

bliver nød til at få lette mit hjerte men hvordan fanden kan man leve med sig selv?? når man er alene kan man ikke se sine børn men når man så finder en kæreste så vil man gerne?? hvad forgår der i hovede på sådan en mand?? tænker ham overhovede?? har ikke set sine børn længe men nu har han fundet en kæreste så vil han da gerne have samvær, og nå jeg siger at det kan han glemmme så skal jeg slappe af, og lade være med at være sådan?? er han sindsyg eller hvad?

man udsætter da ikke sine børn for det. tror han selv at jeg vil lade ham få mine børn bare sådan, han må da virkelig have slugt søm, har sagt vi kan mødes i rette, men så er jeg bare dum at høre på!

Det ligger nogle ting i fortiden som gør at jeg ikke kan lade ham have dem alene, ting som jeg ikke kan snakke om her..

men hvad stiller man op med ham??

Hvis du kan bevise de forkerte ting der har været og at han ikke har set børnene årevis har du retten på din side uden problemer...

Er det ikke så slemt er det op til bevisbyrden og hvad dommeren vurderer... Du kan skrive en personlig besked hvis du vil uddybe og have mere at vide...

Knus Lene

Anmeld

16. september 2010

Bebsen

Her er det nærmest omvendt, min søn er knap 4 uger, faren har ikke set ham i 3 uger, fordi kæresten er jaloux og ikke vil lade ham besøge (mig og) vores søn alene...

Men uanset om det er på den ene eller den anden måde kan man ikke sådan springe ind og ud i sine børns liv som det lige passer en... Enten er man der, eller os skal man sgu holde sig væk!!

Anmeld

16. september 2010

trolden

SannaFo1 skriver:

Det kan være at nu hvor han har fået en kæreste vil han vise sine børn frem for hende uden at tænke over hvad det egentlig er han laver.

Jeg har ikke været ude for det selv men har en veninde der var i præcis samme situation.

Hver gang hendes x (far til barnet) fik en ny kæreste blev han helt syg i at få barnet for at vise at det var HANS barn. Uden at tænke det mindste over hvordan barnet ville reagere og ikke mindst moren.

Til sidst måtte de i retten og der blev der forklaret at faren ikke havde vist interesse i barnet overhovedet men blev helt syg i hovedet når han havde en kæreste og ville ligepludselig have barnet på fuld tid og lige så snart kæresten var ude af billedet var han ikke intereseret i barnet mere og sådan blev det ved indtil de kunne bevise at det var rigtigt.

Han fik ikke lov til at se sit barn uden så at der var en der overvågede dem og  det ville han ikke finde sig i for han kunne godt "selv" .. Nogle gange må de ringe til politiet fordi han lige pludselig får de der babyflip.. sørgeligt det skulle ende sådan men det er det eneste rette for barnet.

det kunne meget nemt være min x du beskriver, det lyder bare så meget som ham. hver gang han finder en ny er det altid med børn, måske han skulle prøve at være der for sine egen i steden. han har engang været så fræk at skriv til vores datter at hun snart skulle møde hendes søster, 14 dag efter var det slut!!

han er da så lang ude som man kan være. jeg er godt og grundig træt af ham.

jeg har forklaret ham at jeg bliver en rigtig møgkælling hvis han ikke stopper sit pis, og at den bliver kørt så lang at den kan. jeg har fuld forældremyndighed så han kan bare prøve, jeg flytter gerne hvis det kan give mig og mine børn fred.

jeg ved at jeg kan hive ham igennem en forældre evne test pga hans fortid, og han vil næppe bestå den. og jeg gør det, jeg fatter bare ikke hvorfor den mand ikke tænke på sine børn??
det må være kedelig at leve uden hjerne.. ja undskylde, men jeg mener det..

Anmeld

16. september 2010

SannaFo1

Kan sku godt forstå du er meget frustreret over hans handlinger.

Men når du nu har forældremyndigheden over dem så er der ikke så meget han kan gøre. Det er meget svært for en mand at få den fulde myndighed over sine børn når moren har den og der ikke er noget galt med moren.

Ej at han direkte skriver til sin datter om at møde sin "nye søster" er da for langt ude. Det må da også være irriterende for hende.

Nogle mennesker er bare helt igennem egoistiske. Lige maget hvad man gør eller siger så er det kun det HAN siger som er det rigtige og alt andet er en løgn..

Anmeld

16. september 2010

wamse

Mit råd et at du skal lade være med at gå ind i de diskussioner med ham og i stedet for fortælle ham at han kan henvende sig i statsforvaltningen.

Anmeld

16. september 2010

marhemor

wamse skriver:

Mit råd et at du skal lade være med at gå ind i de diskussioner med ham og i stedet for fortælle ham at han kan henvende sig i statsforvaltningen.

Godt sagt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.