Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Overvejer at købe en Sony Ericsson E10i Xperia X10 Mini er der nogen der har den? og kan anbefale den, eller evt en anden telefon med android ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den overvejer jeg også at købe - Dog den som hedder "pro" .. For den har tastetur xD
Så jeg følger lige med her (:
LC skriver: Overvejer at købe en Sony Ericsson E10i Xperia X10 Mini er der nogen der har den? og kan anbefale den, eller evt en anden telefon med android ?
Jeg har den også - med tastatur. Jeg er glad for den.
Skal jeg sige noget negativt er det at skærmen er meget meget lille, så jeg synes nogen ting er meget svære og se (f.eks. baby.dk) men ellers fungere den fint
Macrolf skriver: Jeg har en android telefon, en HTC DESIRE, den kan meget varmt anbefales, jeg var før inkarneret Sony Ericsson fan og har altid skiftet mobil meget ofte men denne er jeg bare SÅ glad for og jeg beholder den længe
Jeg har en android telefon, en HTC DESIRE, den kan meget varmt anbefales, jeg var før inkarneret Sony Ericsson fan og har altid skiftet mobil meget ofte men denne er jeg bare SÅ glad for og jeg beholder den længe
Jeg var ligesom dig til Sony før og skiftede min tlf ud hver 6 md ca. Men så købte jeg en HTC Hero og har haft den siden december 2009 og har endnu ikke behov for at skifte den ud. Jeg ELSKER den! Den bedste tlf jeg har haft
Tak for svar - over vejer nu også HTC Desire som Macrolf skriver andre der kender til den?
Der er bare så mange muligheder.
jeg har en x10 mini PRO, den kan jeg anbefale .
Millesmammi skriver: jeg har en x10 mini PRO, den kan jeg anbefale .
Den har jeg også! Er rigtig glad for den- super telefon Kan også varmt anbefales herfra.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128