Hvor langt tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Anonym trådstarter

Hej, jeg har tidligere lavet indlægtet forlandt og gravid.

Jeg har beslutte, at jeg beholder barnet, det var dejligt og læse alle de gode indlæg, som var støttende og gode.

Jeg har fortalt min mand det, og han blev først meget gal, men har valgt og acceptere det nu.

Han svinger rigtigt meget i, hvad han vil. Han forlod os i sidste uge, og vi har været i kontakt, og han har sagt mange forskellige ting, og at han er ked af det, og han ikke ved ud eller ind om, hvad han vil. Han vil gerne give det hele en chance igen, men han er bange for vi falder tilbage til de gammel vaner igen, hvis han flytter tilbage lige nu.

Vi stadigvæk gift, han synes ikke vi skal sende separationspapirne endnu, dem kunne jeg bare gemme i en skuffe.

Han gør mig vildt forvirrret, og jeg har siden han flyttede kæmpet for, at han skulle komme tilbage, og sagt, jeg vil lave mine fejl om, og det hele, men han siger, han har brug for tid, og han ikke ved, hvad fremtiden bringer.

Han kan ikke sætte ord, hvad der galt, andet end han siger det hele alle de problemer, og selvom, jeg har prøvet at komme med forslag til, hvordan vi skulle løse dem og skrevet breve til ham, så han bare ikke positiv omkring det, at finde sammen nu.

Min søgende spørgsmål er så, hvor længe skal han have til og finde ud og hvad han vil, skal jeg bare give han alt den tid han behøver???? Jeg følger jo lidt, at han kan styre mit liv nu, for han kender mine store følelser for ham. Jeg fik et råd, at jeg skulle lade ham fuldstændig være, men det virker bare så forkert, når jeg ved hvordan han har det, men omvendt skal han styre det hele.

Jeg vil bare gerne redde vores ægteskab, og finde hinanden igen, men ja, hvor lang tid skal jeg give manden???? Han kan jo så komme om et halvt år og side, hun vil jeg gerne vi sender de papir, og så kan man så stå der med en kæmpe sorg, fordi man lod sig vente på noget.

Jeg er somsagt gravid, og er 8 uger henne ca, så jeg synes ligesom, at jeg ikke kunne tænke mig, at han først skal være med i det om 3 til 4 måneder.

Jeg kæmper en brag kamp her, hvad ville i gøre, hvis det hele var jer selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

2babygirls

Den er godt nok svær.. kærlighed dør ikke bare lige sådan, men du skal også passe på dig selv og dit hjerte.. Især nu hvor du er gravid bliver man hurtigt meget mere følsom og forvirret, og så hjælper det ikke at man mangler omsorg og kærlighed fra en mand der faktisk lige er skredet.. Søg heller trøst hos familie og venner og lad ham være. Han fortjener ikke dig og baby når det skal være på den måde. Man forlader ikke bare sin gravide hustru og lader hende hænge i troen om noget der evt. kunne blive...

Anmeld

16. september 2010

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Den er godt nok svær.. kærlighed dør ikke bare lige sådan, men du skal også passe på dig selv og dit hjerte.. Især nu hvor du er gravid bliver man hurtigt meget mere følsom og forvirret, og så hjælper det ikke at man mangler omsorg og kærlighed fra en mand der faktisk lige er skredet.. Søg heller trøst hos familie og venner og lad ham være. Han fortjener ikke dig og baby når det skal være på den måde. Man forlader ikke bare sin gravide hustru og lader hende hænge i troen om noget der evt. kunne blive...

Nej sådan tænker jeg også. men det kun 1 år siden vi blev gift, og vi har et fælles barn sammen i forvejen og min pige på 8 år, som jeg fik da jeg var 19 år gammel. jeg har også tænkt på, at spørgere ham, om han vil med til en præst, måske han kan hjælp os på vej. For kærligheden er der mellem os, men det er de mange problemer vi har stået med, deer skræmmer ham, at vi får igen.

Anmeld

16. september 2010

2babygirls

Men det nytter bare heller ikke noget at man som mand bare har muligheden for at stikke halen mellem benene.. Det kan vi gravide jo ikke.. man ligger jo ikke lige maven på hylden mens man finder ud af hvad der skal ske.. det er enormt trist at der allerede er børn og en baby der skal blandes ind i det rod, men nogle gange kan kærligheden også være ødelæggende

Håber for alt i verden han bliver mand nok, og er der 100% for dig.. ingen fortjener mindre

Anmeld

16. september 2010

millesofie

jeg kan ikke fortælle dig hvor lang tid du skal vente, det er noget du må vælge selv føl efter hvad har du løst til

men husk på giv ham ikke for lang tid, så det til sidst går ud over ddiv liv og din fremtid

du må give ham nogle valg og evt en deadline for hvornår du ikke venter mere, så ved han også hvad han kan forvente af dig

stort håber i klare den og at du kan klare det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.