tal pænt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. september 2010

anjaditte

Min datter bliver snart 6 år, og hun er lige startet i skole. Hun er begyndt at svare igen. Men hun skal også lære at man skal tale ordenligt til os. Det er så det der er det store problem lige nu, i går kaldte hun mig en fed ko, nej hvor jeg blev gal, og svaret at det ville jeg ikk høre, men også såret...Jeg tror hun prøver grænser af lige nu, nogle der kender det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

betski

Min datter bliver snart 6 år, og hun er lige startet i skole. Hun er begyndt at svare igen. Men hun skal også lære at man skal tale ordenligt til os. Det er så det der er det store problem lige nu, i går kaldte hun mig en fed ko, nej hvor jeg blev gal, og svaret at det ville jeg ikk høre, men også såret...Jeg tror hun prøver grænser af lige nu, nogle der kender det?

Uha ja kender det vist alt for godt. Dog har min datter aldrig kaldt mig øgenavne og ville flejne skråt hvis hun gjorde det.... du kan jo evt læse mit indlæg

https://www.baby.dk/debat/63141pi1/boern-6-aar/aah-gud-hvor-er-jeg-traet-af-6-aars-alderen.aspx

Anmeld

16. september 2010

Svei

Nej, sådan har mine børn heldigvis aldrig talt til mig og hvor ville jeg også blive skuffet og ked hvis de gjorde det...men nej, det kender jeg ikke. Mine er 13 år og snart 8 år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.