Ynk ynk ynk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. september 2010

TbCp

Ja beklager det bliver er ynke-indlæg fra mig.
Igår aftes slog snotten mig gevaldigt omkuld!
Hele natten har jeg været vågen hver time og ind imellem hver 1/2 time.
Vågner så helt kl 5.30 og kan ikke sove mere, hovedet dunker, halsen gør ondt....
Øv hvor er det træls at være syg. Og på lørdag skulle jeg ellers mødes med min mødregruppe som jeg ikke har set i over 1 år, håber jeg når at blive frisk. Så nu er jeg puttet i sofaen med te, ugeblade og mobiltelefon. Heldigvis arbejder Carsten hjemme idag så han kunne få Liva i børnehave.
Hader at det nu er tid for forkølelser, halsbetændelser osv!

Host og snøft herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Vågner så helt kl 5.30 og kan ikke sove mere, hovedet dunker, halsen gør ondt....
Øv hvor er det træls at være syg. Og på lørdag skulle jeg ellers mødes med min mødregruppe som jeg ikke har set i over 1 år, håber jeg når at blive frisk. Så nu er jeg puttet i sofaen med te, ugeblade og mobiltelefon. Heldigvis arbejder Carsten hjemme idag så han kunne få Liva i børnehave.

Host og snøft herfra

åh nej altså!! jeg lå syg i sidste uge og nu har Martin fået lungebetændelse!! vi hader sygdom...

varm hyllebær saft eller hyllebærsuppe, det er godt for halsen osv...

god bedring!

Anmeld

16. september 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Host og snøft herfra

ØV, hvor surt!!!

Håber du er frisk inden lørdag.... God bedring!!!

Anmeld

16. september 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

åh nej altså!! jeg lå syg i sidste uge og nu har Martin fået lungebetændelse!! vi hader sygdom...

varm hyllebær saft eller hyllebærsuppe, det er godt for halsen osv...

god bedring!

Tak.
Tror faktisk vi har noget hyldebærsuppe i fryseren....

God bedring hjemme hos jer også

Anmeld

16. september 2010

TbCp

bondepigen skriver:

ØV, hvor surt!!!

Håber du er frisk inden lørdag.... God bedring!!!

Tak.... Håber jeg godt nok også

Anmeld

16. september 2010

msax

Jeg tror alle render rundt og er lidt snottede - og nogen er bare så uheldige som dig at det sætter sig fast - ØV.

Jeg plejer også at blive ramt, men tror/håber jeg bliver skånet denne gang fordi mit immunforsvar kører i højtryk pga amningen. Kan slet ikke overskue hvad jeg skulle gøre hvis jeg blev syg nu.

Men ned under dynen og sov ligeså meget du overhovedet kan komme til. Og se om du akn undgå for mange panodiler, de slår feberen ned og det er ikke altid hensigts mæssigt, da det bl.a. er den høje temp der øger dit immunrespons så du kan blive rask igen.

SMIL fra mette

Anmeld

16. september 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh ha,stakkels dig,rigtig god bedring og  at du ikke smitter Liva og far

Anmeld

16. september 2010

TbCp

msax skriver:

Jeg tror alle render rundt og er lidt snottede - og nogen er bare så uheldige som dig at det sætter sig fast - ØV.

Jeg plejer også at blive ramt, men tror/håber jeg bliver skånet denne gang fordi mit immunforsvar kører i højtryk pga amningen. Kan slet ikke overskue hvad jeg skulle gøre hvis jeg blev syg nu.

Men ned under dynen og sov ligeså meget du overhovedet kan komme til. Og se om du akn undgå for mange panodiler, de slår feberen ned og det er ikke altid hensigts mæssigt, da det bl.a. er den høje temp der øger dit immunrespons så du kan blive rask igen.

SMIL fra mette

Åh ja det kunne man da håbe på, så du fik lov at slippe!

Har sovet det meste af dagen til nu og er blevet opvartet med te, og så håber jeg bare at jeg snart er på toppen igen.

Og panodilerne har jeg holdt mig fra, så længe jeg kan sove er det til at holde ud.... så de bliver gemt til i eftermiddag hvor Liva kommer hjem fra børnehave og muligvis har brug for sin mor

Anmeld

16. september 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Åh ha,stakkels dig,rigtig god bedring og  at du ikke smitter Liva og far

Tak skal du have...

Både Liva og Carsten har ligget, så det er garanteret dem der har smittet mig

Anmeld

16. september 2010

Vingummien

Ej hvor træls, håber du når at blive frisk til lørdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.