Jeg har lige NU fået til opgave at kreere en kage der skal stå FÆRDIG i morgen aften (altså torsdag aften)
Jeg skal lave dette pynt til kagen
Hund
Hjerte
Træ
Farvel xxx
Fodbold
Bog
Det drejer sig om en lettere indviklet sag, så hold nu godt fast tøser for her kommer historien der er såååååå sød 
Jeg arbejder i en institution.... Det samme gør xxx ... Min kusine er blevet kærester med ham her xxx, men det er stadig hemmeligt for de fleste på jobbet... Fordi min kusine har en søn i den samme institution 
Vores leder fik besked om det igår (de blev kærester mens hun var ved at gå fra sine børns far, og i ved nok det der uskrevne fy fy mellem gokker og forældre i institutionen) derfor det store hemmelige....
Nåh men min leder fik det jo altså at vide igår, hun blev glad på hans vegne... Og han ændrede sin status på FB til 'i et forhold' men uden navns nævnelse... Hvilket afstedkom en mindre mobbekampagne fra mig, hans kæreste (min kusine) og hans nye svigermor.... Ting á la, nåh vi kunne da godt tænke os at vide hvem hun er (vi har alle samme efternavn) En af vores andre kollegaer som er rigtig sød, fulgte med i samtalen, og synes vi var aaaaaalt for nysgerrige (hun kunne bare ikke gætte det lol) og sagde så dagen efter til xxx at han bestemt ikke skulle fortælle os hvem hun var, for det måtte være vores straf for sådan at angribe ham 
Og sladderen gik på arbejdet, og man har prøvet på mange måder at lokke frem hvem denne kæreste nu er
Jeg har holdt masken, kusinen har holdt masken, xxx har holdt masken, og ja selv børnene har sgu holdt masken
(vi taler altså børnehavebørn her)
Nåh men han har altså kun torsdag og fredag tilbage på jobbet, Fredag er selvfølgelig fuld af en masse sjov, for han har været en kær kollega for alle, og selvom vi er stolte af han uddanner sig nu, så er vi kede af at "miste ham".....
Jeg vil så lave denne her kage... Og måske afslører han hele forholdet imorgen ved at give min kusine et kæææææmpe smask kys lige når de alle sammen kan se det
så de alle taber både øjne og mund
kunne være SÅ skægt (vi har masser af humor på min arbejdsplads
)
Nåh men så overvejede jeg, om ikke der skulle være to hjerter, et fra arbejdet
og et hvor der står min kusines navn i - som i hendes hjerte, og for ligesom at afsløre/slå fast at det er hende....
Kagen vil være en overraskelse både for mine kollegaer, men også for ham der stopper....
Og jeg har kun imorgen til at lave det hele selv.... STREEEEEEEESS!!!!!
Jeg kalder på Lillemor10 og Znuske hjææææææælp!!!!
Ja og andre evt. heheh, hvis i bor så tæt på mig at i kan komme akut imorgen og lave lækker kagepynt 
BY THE WAY - hvis jeg ha rnogle kollegaer her på siden, eller forældre, så schyyyyyy
bare lad som ingen ting 
Anmeld