Hvor er det uretfærdigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. juli 2008

Mathilde

Min lillebrors far (min papfar) døde pludselig natten til igår. Han havde systenyrer og gik i dialyse. Han krop sagde pludselig fra og han sov stille ind.
Min mor flyttede sammen med ham da jeg var 7år (flyttede fra ham da jeg var 18) og han tog mig til sig som om jeg var hans egen. Han viste mig den interesse som min biologiske far aldrig rigtig gjorde. Min egen far er alkoholiker... (han har også været ved at dø flere gange pga skrumpelever og har lagt i koma 3gange). Det skal lige siges at jeg elsker min far, men han har ikke rigtig været der for mig pga sit alkohol misbrug.
Jeg sidder nu med en følelse af, at jeg ikke fik fortalt hvor meget det har betydet for mig, alt det min papfar har gjort for mig og at han aldrig gjorde forskel på mig og hans biologiske søn(min lillebror). Man burde være bedre til at fortælle folk hvad de betyder for én.
Jeg ved ikke hvad jeg vil med mit indlæg, men det er så uretfærdigt når gode mennesker dør alt for tideligt....

Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2008

Stumpen

Det gør mig ondt Mathilde..
Jeg tror at din papfar var klar over hvad han betød for dig.. Den måde du har ageret overfor ham og dit kropssprog siger meget mere end ord..
Men jeg kan godt forstå at du sidder inde med den fornemmelse som du gør, men han viste det... Tro på det :)
Trøste (H) Herfra..

Anmeld

22. juli 2008

charlottekri

jeg kan kun snakke med på min mands vegne... han mistede sin mor for 6 år siden 43 år gammel og det var meget hårdt for ham!!! (han er stadig ikke kommet over det). og jeg kan kun give dig ret!!! det er som regel de mennesker man holder mest af, der dør (eller også er det sådan man føler).
ville bare fortælle at du ikke er alene!! stort knuz herfra
(H)
ps jeg tror bestemt også at han vidste det!!!

Anmeld

22. juli 2008

Becks

Det gør mig ondt Mathilde (H)

Men husk på, at han godt ved du elskede ham.

Og som man siger, så siger et billede mere end 1000 ord, men det gør stilhed også (H)

Knus herfra

Anmeld

22. juli 2008

Pia.

:'( Det gør mig frygteligt ondt Mathilde... det er jeg rigtig ked af at læse... Jeg er meget sikker på at din papfar vidst at han var elsket og at du satte stor pris på det han har gjort for dig igennem tiden... er sikker på at du helt automatisk af dig selv har vist ham det bare ved at være det dejlige menneske du er.... Brug os her inde alt det du vil ikke Mathilde Mange knus og tanker fra Pia....

Anmeld

22. juli 2008

Kvindemin

Også mig :'( Det gør mig meget ondt Mathilde. Kan sige det samme som de andre piger, skriv endelig hvis du vil ud med noget, hvad som helst. Varme tanker og knus herfra.

Anmeld

22. juli 2008

twinboys

Bestemt også mig...

Lige mine ord som Pia har skrevet til dig...

Skriv det ned det du ville have sagt til ham og giv ham det med i kisten...

Varme tanker til dig...(H)
Majbritt

Anmeld

22. juli 2008

Bastian

Det gør mig frygteligt ondt. Jeg har ikke noget at tilføje de mange dejlige og kloge svar du allerede har fået.

Mange tanker Lise

Anmeld

22. juli 2008

D.B.L

Kære Mathilde,

mine tanker går til dig og din familie.

Kan kun støtte op om alt hvad de andre piger har skrevet.

Knus, kram og tanker fra Ditte

Anmeld

22. juli 2008

MorCamilla

Hej Mathilde..

Jeg kan vist ikke skrive noget de andre ikke har skrevet... Men vil blot fortælle dig at jeg føler med dig og din familie..

Knus og kram fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.