Hvilke butikker kan man købe natursutten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.967 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Risen

Synes ikke jeg gider betale 39 for fragt for 2 sutter, så er der nogle som ved hvor man finder en butik som forhandler dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

oo

jeg har købt min i matas

Anmeld

15. september 2010

Risen

Tjuhl skriver:

jeg har købt min i matas

Virkelig? Troede slet ikke de forhandlede den slags.. Men tak, jeg må en smuttur i matas så

Anmeld

15. september 2010

oo

Risen skriver:

Virkelig? Troede slet ikke de forhandlede den slags.. Men tak, jeg må en smuttur i matas så

joe...hernede gør de i hvert fald

Anmeld

15. september 2010

roenlund

Kære børn.  der så jeg den idag...

Anmeld

15. september 2010

ZamanogDania

De har os i babysam.

Anmeld

15. september 2010

Nadia&Daniel

roenlund skriver:

Kære børn.  der så jeg den idag...

Har lige købt der i dag

Anmeld

15. september 2010

Bondepigen

Ja, matas og babysam har dem.

Men jeg mener ikke de andre sutter fra alm. butikker er farlige længere... Har læst et sted at man bare skal sørge for at købe en sut der består af naturgummi og skjoldet af polypropylen...

Jeg er gået tilbage til de gamle billige bibs sutter, da Emma gnaskede sådan i natursutten at den blev helt flad og ubrugelig allerede efter et par dage...

Først skiftede jeg til apotekets egne sutter, da jeg fandt ud af at de var helt giftfrie, og derefter fandt jeg ud af at bibs sutterne nu er uden bpa og består af det samme som apotekets...

Men må sige at de bedste er apotekets, da der kan komme luft ind i tutten, og dermed er sværere at ødelægge for min datter, men bibs er osse helt fint...og de skal jo alligevel udskiftes senest efter en måned.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.