Åååh nej... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Laura.

Hej piger...

Så kom dagen, hvor jeg kunne fortælle min familie at min forlovede og jeg venter barn.. - fantastisk !

En af mine søstre er sygeplejerske og spurgte til, hvad jeg tog af vitaminer.

Jeg remsede: Jern, Gravitamin og folinsyre. Min søster fortæller mig at jeg Ikke må tage folinsyre udover gravitamin, da den mængde folinsyre jeg skal have, netop er i gravitaminen.

Jeg har gået og taget begge dele i lidt over en måned nu hvis ikke mere), og er lidt bitter over, at de ikke har nævnt noget om det på apoteket og selvfølgelig, at jeg ikke selv har bidt mærke i det !

Er der nogen der ved, om den forøgede mænge folin kan skade fosteret på nogen måde ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Shibby

Tror ikk den har taget skade

Men hvor må det være fedt at familien nu kender nyheden

Anmeld

15. september 2010

Laura.

mange tak for hurtigt svar.. Jeg blev bare så nærvøs..

Men det er en stor lettelse at kunne fortælle det til familien, og det var også meningen at vi ville vente til de 3 første mdr. var overstået..

Anmeld

15. september 2010

ønskebørn74

Dk_lady skriver:

Hej piger...

Så kom dagen, hvor jeg kunne fortælle min familie at min forlovede og jeg venter barn.. - fantastisk !

En af mine søstre er sygeplejerske og spurgte til, hvad jeg tog af vitaminer.

Jeg remsede: Jern, Gravitamin og folinsyre. Min søster fortæller mig at jeg Ikke må tage folinsyre udover gravitamin, da den mængde folinsyre jeg skal have, netop er i gravitaminen.

Jeg har gået og taget begge dele i lidt over en måned nu hvis ikke mere), og er lidt bitter over, at de ikke har nævnt noget om det på apoteket og selvfølgelig, at jeg ikke selv har bidt mærke i det !

Er der nogen der ved, om den forøgede mænge folin kan skade fosteret på nogen måde ??

Der sker ikke noget ved det. Jeg har PCO og skal under en graviditet have 3 gange så meget som normalt da jeg får Orabet... For at være sikker...

Anmeld

15. september 2010

Pia.

Det er ikke farligt for barnet at du tager for meget folinsyre - Derimod kan det være det for moren, men i meget sjældne tilfælde - stop med at tage den ene af tingen nu og så er jeg sikker på alt er som det skal være...

Dejligt familien nu ved besked - håber de blev lige så lykkelige som I er...

Knus fra Pia...

Anmeld

15. september 2010

Laura.

Mange tak for jeres svar - nu har jeg mere ro i sindet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.