Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihh det lyder bare hyggeligt
Vi fik penge til en god middag og en tur i biografen af svigermor igår - så glæder mig til at finde tid til det
Indtil videre må han komme hjem fra basket, lige om snart, til en hytte med tændte stearinlys og nybagte pandekager Hvad gør man ikke for hyggen - når man ikke har set ham siden imorges
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malene&Frederikke skriver: Ihh det lyder bare hyggeligt Vi fik penge til en god middag og en tur i biografen af svigermor igår - så glæder mig til at finde tid til det Indtil videre må han komme hjem fra basket, lige om snart, til en hytte med tændte stearinlys og nybagte pandekager Hvad gør man ikke for hyggen - når man ikke har set ham siden imorges
årh, det lyder også skønt!!!!
Neeeeej hvor skønt - jeg har sådan tænkt på jer idag! Og har også sendt sms men ingen svar fået
Men dejligt at I hyggede jer... glæder mig sådan til det er min tur!
Caroline86 skriver: årh, det lyder også skønt!!!!
Jah, trængte lige til at være sød ..... har savnet ham HELE dagen - så nu må han altså godt snart blive færdig med at dunke
Godt vi kan overraske vores kærester og holde gang i gnisten .... Helt fantastisk at læse, at i stadig er nyforelskede
Zette skriver: Neeeeej hvor skønt - jeg har sådan tænkt på jer idag! Og har også sendt sms men ingen svar fået Men dejligt at I hyggede jer... glæder mig sådan til det er min tur!
se, igen må svaret være at telefonen stadig ligger i tasken på lydløs! sorry smukke!
Har lige læst den nu hvor er du DEJLIG!!!!!!!
Du kan godt glæde dig! Det er fedest at få lov til at være KÆRESTER igen
Malene&Frederikke skriver: Jah, trængte lige til at være sød ..... har savnet ham HELE dagen - så nu må han altså godt snart blive færdig med at dunke Godt vi kan overraske vores kærester og holde gang i gnisten .... Helt fantastisk at læse, at i stadig er nyforelskede
det kan godt være svært at stoppe når først man er kommet i gang! Men hvis han vidste hvad der ventede ville han nok være hjemme for længst!
Knus en tidligere basketspiller
Caroline86 skriver: se, igen må svaret være at telefonen stadig ligger i tasken på lydløs! sorry smukke! Har lige læst den nu hvor er du DEJLIG!!!!!!! Du kan godt glæde dig! Det er fedest at få lov til at være KÆRESTER igen
lige nu ligger jeg dog an til en ordenlig omgang forkølelse
Zette skriver: lige nu ligger jeg dog an til en ordenlig omgang forkølelse
NEJ.... nu stopper du med modgang! SLUT.....
Skal jeg sende dig en pakke kleenex? ligger nogle lige her ved siden af mig
God bedring, smukke!!!
Caroline86 skriver: NEJ.... nu stopper du med modgang! SLUT..... Skal jeg sende dig en pakke kleenex? ligger nogle lige her ved siden af mig God bedring, smukke!!!
Armeeeen det er jo noget vi alle skal igennem med det omskiftende vejr. Jeg slap sidste år.... så havde regnet med den kom før eller siden...
Zette skriver: Armeeeen det er jo noget vi alle skal igennem med det omskiftende vejr. Jeg slap sidste år.... så havde regnet med den kom før eller siden...
ja, vi har jo også været igennem den... pisse irriterende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128