TSEBalling skriver:
synes bare det er vildt mærkeligt for hun er aldrig gået så meget over tid. Men kan du anbefale nogle graviditetstest og hvornår bruger du testen om morgenen eller om aftenen. Har nemlig fået af vide at det er bedst om morgenen da urinen er mere koncentreret
Min mens er kommet hver 31. dag kl. 7 fra jeg var 14 år til nu hvor jeg er 39. Inden for de sidste 3 år, har jeg prøvet 3 gange, at mens kom 3 uger senere. Den 3. gang er lige nu. Jeg startede ud med at have lidt streger, så jeg tror måske der var et halvt befrugtet æg, som ikke rigtigt satte sig fast. Og måske tror min krop den er gravid. men det er ikke sikkert. Det kan også være begyndende overgangsalder.
Når mens slår ud på den måde, kan det være et forstadie. Jeg kender folk der har oplevet det i 20'års alderen- så selvom det er mest normalt når man bliver 45-55, at være i overgangsalderen, så kan symptomerne på at man er ved at være der-hen-ad, godt komme langt tidligere.
Symptomerne er bl.a. lidt svigende cyklus, ømme hævede bryster, oppustethed og følsomhed (mentalt) - og lur mig om ikke det minder meget om at være gravid

Men hvis din kone er 23 år (et gæt) så er det nok ikke det, eller det håber jeg ikke.
Hmm G-tests.. Jeg har stor erfaring og er man gravid, så skal de nok vise det alle sammen. Dog kan Valmed vise falsk positiv, ligesom strimmeltestene fra lavpris-teste.dk - Andre kan også vise falsk positiv.
Der er også en test der måler fra 10 /ul og den kan man slet ikke stole på.
Gå på apoteket og køb testene, eller stol på dem når der er en tydelig lyserød streg.
Ud fra det du skriver, tror jeg I skal afvente mens. Det er meget meget meget sjældent man går over i så lang tid, uden at kunne måle en graviditet og specielt når der er taget en blodprøve.