Hmmm.. dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Findusinde

Puha, jeg sidder lige og ser de 2 nye afsnit på NUtv... Puha hvor har jeg bare ondt af Christinas lille Maja.. Magen til uansvarlig og doven mor skal man sku lede længe efte.r.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

line melias mor

Findusinde skriver:

Puha, jeg sidder lige og ser de 2 nye afsnit på NUtv... Puha hvor har jeg bare ondt af Christinas lille Maja.. Magen til uansvarlig og doven mor skal man sku lede længe efte.r.

hvad har hun gjort?

Anmeld

15. september 2010

Findusinde

line melias mor skriver:

hvad har hun gjort?

Vil ikke røbe for meget..  Men hun forsøger at søge uddannelse, men der er RET meget hun ikke gider!

Anmeld

15. september 2010

2babygirls

har os luret meget frem i programmet, og ja, hun burde slet ikke have maja mere... Hun bliver da bare mere og mere forvirret og ked af det, med en mor der ikke kan tage ansvar for noget som helst !!!

Anmeld

15. september 2010

LRJ

Findusinde skriver:

Jeg blev mega gal på hende da jeg så det tidligere i dag, satme synd for maja hun skal igennem det igen

Anmeld

15. september 2010

Findusinde

Jeg får helt ondt i maven af at høre på hende snakke!! Hun er simpelthen... Grrr. Ja jeg ved ikke hvad.... Hvor gør det bare ondt i mit hjerte at hun ikke kan give Maja en stabil og normal hverdag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.