Hvordan vil du reagere/tænke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Anonym trådstarter

Jeg var med kæresten ude ved en han kender her for et par dage siden.

Hans ven går ind i køkkenet med min dreng for at give ham lidt is, imens kæresten lige laver noget udenfor, jeg går med ind i køkkenet, da det jo er første gang vi er der, så syntes ikke jeg vil lade knægten være alene med ham.

Nårh er egentlig ikke noget med det at gøre.

Men vi står der i køkkenet, og snakker lidt og så siger hans ven "du skal lige vide at han er rigtig glad for dig, og i betyder rigtig meget for ham" Så kommer kæresten ind og så siger han ikke mere.

Og ja som overskriften så lyder, hvordan vil du reagere/tænke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

CamillaValby

Jeg ville kun blive glad for at min mand/kæreste snakkede om mig til hans venner. Så jeg ville vælge at se det som noget positivt.

Anmeld

15. september 2010

LouiseNielsen

Jeg ville tænke at det er dejligt at vide min kæreste, som jo så er min mand nu fortæller hans kammerater hvor glad han er for mig.....

Anmeld

15. september 2010

line melias mor

det er da fedt

Anmeld

15. september 2010

oo

jeg ville blive meget rørt over at min kærestes gode ven fortalte mig det jeg fik noget lignende at vide i sommers af Sørens bedste ven og selvom jeg jo godt ved hvad jeg betyder for Søren, så var det bare en rigtig dejlig ting at få det at vide af en der holder utrolig meget af Søren og har kendt ham i 100 år

Anmeld

15. september 2010

Bellinda89

Jeg ville osse blive rigtig glad & kun tage det som noget positivt Ville da blive helt varm om hjertet hvis en af min kæreste's venner kom & sagde det til mig

Anmeld

15. september 2010

Anonym trådstarter

LouiseNielsen skriver:

Jeg ville tænke at det er dejligt at vide min kæreste, som jo så er min mand nu fortæller hans kammerater hvor glad han er for mig.....

Ja det er også dejligt at han gør det.

Men hvordan skal man forstå den med at han holder mund da kæresten træder ind?

Har nemlig en veninde der siger at det er underligt

Anmeld

15. september 2010

Anonym trådstarter

Stoltmor21 skriver:

Jeg ville osse blive rigtig glad & kun tage det som noget positivt Ville da blive helt varm om hjertet hvis en af min kæreste's venner kom & sagde det til mig

Det gjorde jeg også

Anmeld

15. september 2010

LouiseNielsen

Anonym skriver:

Tror da bare det er fordi han tænker din kæreste ikke behøver vide han lige har stået og fortalt dig det.... Ser intet underligt i det, overhovedet.....

Anmeld

15. september 2010

Snefnug1984

Anonym skriver:

Kan jo bare være at vennen ville blive flov, hvis din kæreste hørte at han fortalte det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.