Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger...
Kan huske for et stykke tid siden at der var en som søgte en pude, og nu har jeg fundet den....
Nogle der kan huske hvem det var der søgte den?? Den ser sådan her ud: arg der er copyright på, men så et link: http://www.onlinekids.dk/shop/barnevognspude-luksus-3809p.html
Knus Maria
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu er det godt nok ikke mig der søger den for jeg har den allerede, men én fra mødregruppen vil gerne have sådan en fætter, SÅ TAK for linket
Har selv købt den brugt herinde..
dorthemus skriver: Nu er det godt nok ikke mig der søger den for jeg har den allerede, men én fra mødregruppen vil gerne have sådan en fætter, SÅ TAK for linket Har selv købt den brugt herinde..
Det var skam så lidt søde Dorthe...
Så var der da en der fik gavn af mit link...
Mini-Terp skriver: Det var skam så lidt søde Dorthe... Så var der da en der fik gavn af mit link...
Bare OP den nogle gange så kommer det nok Jeg har lige sendt linket videre til hende
Og for øvrigt er den genial...Runa gider i ligge særlig længe og glo op i en blå himmel. Nu sidder hun og troner i barnevognen og ser på verden omkring hende
jeg kan ikke lige huske hvem men gid jeg havde vidst der fandtes sådan en smart fætter da min datter var mindre
line melias mor skriver: jeg kan ikke lige huske hvem men gid jeg havde vidst der fandtes sådan en smart fætter da min datter var mindre
Den er nemlig super Vi kalder den lænestolen herhjemme
dorthemus skriver: Den er nemlig super Vi kalder den lænestolen herhjemme
Den er også bare super smart, gid jeg havde råd lige nu..
Men den ryger da bare lige op igen..
Mini-Terp skriver: Den er også bare super smart, gid jeg havde råd lige nu.. Men den ryger da bare lige op igen..
Jeg gav 50 kr herinde
dorthemus skriver: Jeg gav 50 kr herinde
Kan du så ikke lige finde et røver købt til mig os..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128