baby med i brusebad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.295 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Anonym trådstarter

Hvornår må man tage baby med i brusebad...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

SannaFo1

Det synes jeg er helt op til en selv

Det vigtigste er bare at vandet har den rette pemperatur så det ikke bliver for varmt eller for koldt

Anmeld

15. september 2010

LRJ

jeg har næsten li haft min datter i brusebad for første gang ( hun er 5 mdr)

men har læst at det er op til en som forældre hvornår man gør det der er ingen alder på hvornår man "må"

Anmeld

15. september 2010

Low

Første gang min dreng var med i bruseren der var han cs 6 uger

Anmeld

15. september 2010

mama10

Det havde jeg ikke tænkt over det med alderen. Vi tog ham i brusebad siden han var 1 måned, han lukker selv for øjnene og mund. Men pas på med at sæbe dem ind mens du holder dem, det kan være meget glat

Anmeld

15. september 2010

Bellinda89

Jeg havde min datter med i brusebad første gang da hun var 5 uger & vi er tit i brus sammen Det er bare så hyggelig

Anmeld

15. september 2010

MyBaby

Jeg tror, Ida var omkring 6-8 uger, da hun først gang var med i brusebad. Bare sørg for, at vandet er den rette temperatur og så skal de selvfølgelig ikke være derinde alt for længe! Ida synes, det er skønt!!!

Anmeld

15. september 2010

Bom

Matilde var nok en 6-8 uger da hun var med under bruseren, det synes jeg er det nemmeste når de har lavet Puha helt op til nakken...  Så smider jeg tøjet og hopper i bad med hende, så står far klar og tørre hende og giver hende tøj på, så bader jeg selv færdig, to fluer med et smæk..

Anmeld

15. september 2010

Anonym trådstarter

Stoltmor21 skriver:

Jeg havde min datter med i brusebad første gang da hun var 5 uger & vi er tit i brus sammen Det er bare så hyggelig

synes også bare det er så hyggeligt...

Jamen så tror jeg bebs kommer i brus idag... juhuuuu

Anmeld

15. september 2010

Anonym trådstarter

Mini-Terp skriver:

Matilde var nok en 6-8 uger da hun var med under bruseren, det synes jeg er det nemmeste når de har lavet Puha helt op til nakken...  Så smider jeg tøjet og hopper i bad med hende, så står far klar og tørre hende og giver hende tøj på, så bader jeg selv færdig, to fluer med et smæk..

nemmerlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.