HOV...Er det ikke i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. september 2010

MM1987

...at vi har 5 års dag...?

Jo det er det da vidst...

Ja, det havde vi lige glemt, til trods for vi havde snakket om det, og jeg for en uge siden fik et sæt undertøj jeg forelskede mig i på vej hjem fra klinikken, i for tidlig 5-års-gave. 

Jeg tror bare at min farmors død og behandling fik sat det hele i baggrunden...

Men tænker det er lidt øv at vi ikke fik gjort mere ud af det. Generelt er det ikke noget vi fejre, men 5 år er jo halvt rundt...

Men det vigtigste er at vi stadig elsker hinanden efter 5 år - og vi forventer der kommer mange flere år... gerne tilsat baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

B&J

Mia Maia skriver:

...at vi har 5 års dag...?

Jo det er det da vidst...

Ja, det havde vi lige glemt, til trods for vi havde snakket om det, og jeg for en uge side fik et sæt undertøj jeg forelskede mig i på vej hjem fra klinikken, i for tidlig 5-års-gave. 

Jeg tror bare at min farmors død og behandling fik sat det hele i baggrunden...

Men tænker det er lidt øv at vi ikke fik gjort mere ud af det. Generelt er det ikke noget vi fejre, men 5 år er jo halvt rundt...

Men det vigtigste er at vi stadig elsker hinanden efter 5 år - og vi forventer der kommer mange flere år... gerne tilsat baby

Tillykke med de 5år og dejlig i stadig er forelsket og har det godt sammen og håber snart en lille baby kommer til jer

Anmeld

15. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

tillykke!! det ER da en stor dag

Og jeg stemmer for næste årsdag kan fejres SAMMEN med resultatet af Jeres kærlighed = lækker lækker bebs!

Anmeld

15. september 2010

MM1987

B&J skriver:

Tillykke med de 5år og dejlig i stadig er forelsket og har det godt sammen og håber snart en lille baby kommer til jer

Tak og tak

Anmeld

15. september 2010

MM1987

Caroline86 skriver:

tillykke!! det ER da en stor dag

Og jeg stemmer for næste årsdag kan fejres SAMMEN med resultatet af Jeres kærlighed = lækker lækker bebs!

Det stemmer jeg også for...

Tak...

Anmeld

15. september 2010

SannaFo1

Mange gange tillykke med jeres 5 årsdag

Min kæreste har friet til mig og vi skal giftes på vores 5 årsdag Glæder mig syyygt meget

Anmeld

15. september 2010

MM1987

SannaFo1 skriver:

Mange gange tillykke med jeres 5 årsdag

Min kæreste har friet til mig og vi skal giftes på vores 5 årsdag Glæder mig syyygt meget

Tak...

Hvor dejligt... Tillykke med forlovelsen og det forestående bryllup...

Der bliver ikke nogen forlovelse her foreløbig, da jeg har sagt at jeg kun vil giftes hvis det bliver på maldiverne, og det kræver vidst at vi vinder i LOTTO 

Anmeld

15. september 2010

SannaFo1

Mange tak

Hehe ja det træver vidst at LOTTO hjælper lidt til

Anmeld

15. september 2010

otlitrom

Tillykke søde! Ja, eller Jer begge, jeg har jo hilst på din mandse

Om præcis en måned er det vores tur.. Vi følges ad på mange måder, vi to!

Håber I får en dejlig dag, også selvom der ikke er de store planer. Så længe I har hinanden, så kan det ikke gå helt galt!!

Anmeld

15. september 2010

MM1987

kitty skriver:

Tillykke søde! Ja, eller Jer begge, jeg har jo hilst på din mandse

Om præcis en måned er det vores tur.. Vi følges ad på mange måder, vi to!

Håber I får en dejlig dag, også selvom der ikke er de store planer. Så længe I har hinanden, så kan det ikke gå helt galt!!

TAK...

Håber nu i gør lidt mere ud af det

Ej, jeg tænkte straks jeg ville overraske ham med middag (han er lige taget afsted til et møde), men da jeg begyndte at skrive indkøbsliste fik jeg bare kvalme, har ikke lyst til noget...

Så tænker vi måske fejre det på lørdag...

I aften må det bliver fjernsyns-putte-hygge og pandekager (det har jeg da lyst til)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.