bækkenløsning :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.921 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Mimbi

Hej

De sidste 2 uger har det knækket i min lænde hvergang jeg rejser mig fra en stol ella sofaen, også da jeg vender mig i sengen knækker det i lænden :/ det gør ikke serlig meget ondt men er meget ubehageligt

I dag og i gåt har jeg så også havt lidt ondt foran, under maven...

Jeg er 22 uger henne... kan det være begyndelse af bækkenløsning ?

Knus

Mimbi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Dansker I Holland

Mimbi skriver:

Hej

De sidste 2 uger har det knækket i min lænde hvergang jeg rejser mig fra en stol ella sofaen, også da jeg vender mig i sengen knækker det i lænden :/ det gør ikke serlig meget ondt men er meget ubehageligt

I dag og i gåt har jeg så også havt lidt ondt foran, under maven...

Jeg er 22 uger henne... kan det være begyndelse af bækkenløsning ?

Knus

Mimbi

Hejsa. Det kan det sagtens være, men synes lige du skal rådføre dig med en læge først Jeg har bækkenløsning, men kender ikke lige de der knæk du taler om

Kæmpe Knus Sussie 31+2

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

Hmmm..lyder mere som om du simpelthen svejer alt for meget i ryggen og at lidt træning og øvelser hos en fys ville hjælpe.

Men tag en snak med lægen...det ville jeg gøre under alle omstændigheder...det er også ham/hende der kan teste dig for bækkenløsning.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. september 2010

Mimbi

hej

Tak for jeres svar jeg kan heller ikke huske de knæk fra min første graviditet, dengang havde jeg også bækkenløsning

Ja jeg svejer meget i ryggen, prøver at lade være, men det er lidt svært da man i forvejen er svejrygget :/

knus

Mimbi

Anmeld

15. september 2010

VIPpigen

SussieThyssen skriver:

Hmmm..lyder mere som om du simpelthen svejer alt for meget i ryggen og at lidt træning og øvelser hos en fys ville hjælpe.

Men tag en snak med lægen...det ville jeg gøre under alle omstændigheder...det er også ham/hende der kan teste dig for bækkenløsning.

Kærligst
Sussie

Hvordan tester man for bækkenløsning?? Altså hvad gør de?? Har bøvlet med ondt i højre hofte, smerter i lænnen, og smerter i venstre side af skambenet. Og hver gang har lægen bare sagt det er meget normalt under graviditeten, hvilket jeg da også tror det nok skal være, men ville da gerne vide hvordan man lige får det testet??

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

VIPpigen skriver:

Hvordan tester man for bækkenløsning?? Altså hvad gør de?? Har bøvlet med ondt i højre hofte, smerter i lænnen, og smerter i venstre side af skambenet. Og hver gang har lægen bare sagt det er meget normalt under graviditeten, hvilket jeg da også tror det nok skal være, men ville da gerne vide hvordan man lige får det testet??

Det klares ganske enkelt ved at din læge BURDE have en instruktion liggende om en række bevægelser han skal bede dig om at udføre, og ud fra en skala på f.eks 1 til 10 så angive smerterne når de bevægelser udføres:

Det er ganske enkelt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.