bare for sjov :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Laulund87 skriver:

Ostehaps, mælkesnitter og mini babybell, hedder de vist

Jeg spiste SÅ mange mini babybell mens jeg var gravid og jeg er ikke holdt Nå jo også de der små yoghurter der er sååå søde

babybell er også godt!

de andre ting er også gode, men uhm.. babybell!!!!! dem har jeg aldrig ædt mange af! hvis først jeg har åbnet et net kan jeg ikke stoppe igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

B&J

Caroline86 skriver:

jeg ELSKER babar!!!

Jeg er vokset op med de originale franske historier

Disneyfilm har jeg faktisk også nogle stykker af i skuffen

åhh så dejligt ja ved ikke hvad det er for en jeg er vokset om med der er da lagt dansk sprog på men de helt nye med danske sprøg det lyder ikke så godt men åhhh jeg elsker de film og de er så søde

Anmeld

15. september 2010

Diana...

SannaFo1 skriver:

ostehapser hihi

Anmeld

15. september 2010

Koen.

Mælkesnitte det er mums

Anmeld

15. september 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

babybell er også godt!

de andre ting er også gode, men uhm.. babybell!!!!! dem har jeg aldrig ædt mange af! hvis først jeg har åbnet et net kan jeg ikke stoppe igen

Jeg køber dem heller ikke så tit, men når jeg gør, holder sådan et net nok én dag

Anmeld

15. september 2010

Mette.

Disneyfilm .. Jeg mangler kun 2 for at have den fulde samling med alle 2'er + 3'er inklusiv. Nu har jeg heldigvis Emilie som undskyldning for det ikke er helt så skørt  

Anmeld

15. september 2010

NoName

Karamel stjerner .... muums det tar mig ikke mange minutter at køre en hel pose indenbors

Anmeld

15. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
noname skriver:

Karamel stjerner .... muums det tar mig ikke mange minutter at køre en hel pose indenbors

EJ, det er da ikke til børn normalt!?

Anmeld

15. september 2010

Isabella_mor

disneyfilm.... alle klassikerene.. dem skal jeg bare have om jeg har børn eller ej.. jeg er BESAT af dem...  

alladin, løvernes konge, pocahontas osv.. alle sammen... det er nostalgi for mig og minder mig om positive ting fra min ikke så positive barndom..

Anmeld

15. september 2010

NoName

Caroline86 skriver:

EJ, det er da ikke til børn normalt!?

ikke... ???? men goe er de....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.