føler sig røvredt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

SussieThyssen

Hmmm..det lyder da helt underligt.
Kan I have misforstået hinanden eller noget?

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Bare mig..

Altså jeg forstår ikke helt..

Skulle du være sammen med moderen og så skulle i hente døtrene eller?

Og i såfald, har du så taget din datters veninde med hjem og så overhovedet ikke hørt fra moderen endnu?

Anmeld

15. september 2010

klmf

Jeg har altså også glemt en aftale nogle gange Det er pinligt, men man er jo et menneske... En undskyldning følger der dog med!!

Anmeld

15. september 2010

anjaditte

jeg havde en aftale med en fra min datters klasse som skulle hjem til os i formiddags for at kigge på simons tøj. Hun har hvillket svaret på mine 5 sms eller ringet tilbage.

Emma skulle lege med mia en anden pige fra klasse

Anmeld

16. september 2010

aarhusmor

Har du heller ikke hørt fra hende i dag?

Anmeld

16. september 2010

anjaditte

nej, jeg har ik hørt noget

Anmeld

16. september 2010

aarhusmor

anjaditte skriver:

nej, jeg har ik hørt noget

Det er godt nok dårligt af hende. Men ja, du må jo lade være med at lave aftaler med hende i fremtiden, for hun er vist ikke så empatisk!

Anmeld

16. september 2010

anjaditte

du har ret, jeg vil ikke spilde tid på hende...det lyder måske hårdt i deres øre, men sådan som hun har behandlet mig så vil jeg ikk bruge tid på hende

Anmeld

16. september 2010

aarhusmor

Jeg tror ikke det lyder hårdt i andres øre. Fakta er at mange mennesker er rigtigt gode til at sætte grænser for hvad de vil finde sig i, og så er der dem der altid giver andre en ekstra chance. Men de gladeste af de to parter, er førstnævnte

Anmeld

16. september 2010

Snefnug1984

Det er da ikke særlig fedt at blive brændt af, men synes nu du skal slå koldt vand i blodet, eftersom du ikke kan få fat i hende. Det kan jo være hun har en god forklaring?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.