Æresport... nogen ideér ??? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.423 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. september 2010

82Miraklet

Halløjsa alle i skønne mennesker...

Jeg står og skal alve en æresport her i weekenden til mine kære svigerforældre...

De har kobberbryllup...

Skiltet er malet i kobber og skriften er skrevet med hvid....

det skal være en lav port så de skal kravle ud.. hehe....

Nå, men har I nogen sjove ideer til hvordan og med hvad jeg kan pynte den, vil gerne have den anderledes... og jeg går allerede med ideer som æbler, kartoflet og sådan som skal i..... de er begge postbude så har også tænkt at lave en masse små kuverter i forskellige farver og laminere dem og sætte på.....

Kom endelig med ideer og evt billeder.....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Fines mor

Maria82 skriver:

Halløjsa alle i skønne mennesker...

Jeg står og skal alve en æresport her i weekenden til mine kære svigerforældre...

De har kobberbryllup...

Skiltet er malet i kobber og skriften er skrevet med hvid....

det skal være en lav port så de skal kravle ud.. hehe....

Nå, men har I nogen sjove ideer til hvordan og med hvad jeg kan pynte den, vil gerne have den anderledes... og jeg går allerede med ideer som æbler, kartoflet og sådan som skal i..... de er begge postbude så har også tænkt at lave en masse små kuverter i forskellige farver og laminere dem og sætte på.....

Kom endelig med ideer og evt billeder.....

Knus

Jeg syntes jo den er flot i sig selv, hvis den har nogle lamper i forskellige farver, og blomster som passer sammen;-) Hvorfor blande arbejdet ind over et smukt privat liv? ;-)

Anmeld

15. september 2010

Lotus86

Jeg synes da det lyder som en rigtig god ide det du selv er kommet med.

Men ellers ville jeg bare pynte derud af med årstidens grønt..

Anmeld

15. september 2010

DK

Jeg så en den anden dag der var lavet med tyld istedet for gran. Den var bare så let og fin, men stadig med blomster sat i. Hvis den er i tyld kunne du binde små breve fast i den over det hele. Altså kæreste-breve med hjerter på hvor der står "til mit livs kærlighed på" osv. på?

Anmeld

15. september 2010

82Miraklet

Fines mor skriver:

Jeg syntes jo den er flot i sig selv, hvis den har nogle lamper i forskellige farver, og blomster som passer sammen;-) Hvorfor blande arbejdet ind over et smukt privat liv? ;-)

Tror mere det er fordi deres liv er deres arbejde.... ja de har ikke så meget andet at gå op i så derfor jeg ville drage det ind over...

Mht lamperne i forskellige farver, så var det også noget vi ville men har ikke nogen og de er pænt dyre at lege... så derfor kommer det en alm juletræ s kæde på.... som lys..

Anmeld

15. september 2010

82Miraklet

DK skriver:

Jeg så en den anden dag der var lavet med tyld istedet for gran. Den var bare så let og fin, men stadig med blomster sat i. Hvis den er i tyld kunne du binde små breve fast i den over det hele. Altså kæreste-breve med hjerter på hvor der står "til mit livs kærlighed på" osv. på?

Havde tænkt mig at lave nogle tyl rosetter evt i kobber/ brune og sætte i også... men det lyder da flot kun af tyl må jeg sige...

Anmeld

15. september 2010

82Miraklet

Måske jeg kunne skrive små kærlighedsdigte på de kuverter som de så kan gemme.... hmmmmm ?!?! God idé DK...

Anmeld

15. september 2010

AnneBJ

Hvis man skal følge traditionerne så pynter man faktisk en kobber-æresport med grøntsager... Det ville jo være fint i forhold til årstiden, da det er til at have med grøntsager at gøre, frem for blomster Som "bund" kan du evt bare bruge gran, istedet for "div" grønt, hvis du gerne vil spare lidt...

Anmeld

15. september 2010

82Miraklet

AnneBJ skriver:

Hvis man skal følge traditionerne så pynter man faktisk en kobber-æresport med grøntsager... Det ville jo være fint i forhold til årstiden, da det er til at have med grøntsager at gøre, frem for blomster Som "bund" kan du evt bare bruge gran, istedet for "div" grønt, hvis du gerne vil spare lidt...

Ja der er mange traditioner og ingen er ens..

Jeg har valgt at det blive lidt en blanding... lidt grøntsager og lidt blomster... og så lidt sjov... så må vi se hvad det bliver til...

men tak for hjælpen !!!

Anmeld

15. september 2010

Mussen2

Maria82 skriver:

Ja der er mange traditioner og ingen er ens..

Jeg har valgt at det blive lidt en blanding... lidt grøntsager og lidt blomster... og så lidt sjov... så må vi se hvad det bliver til...

men tak for hjælpen !!!

Vi fik en af tyl med blomster buketter på, den var super flot. Her for nylig så jeg en af lyng, den var også rigtig flot og enkel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.