Når I tager på tur ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. juli 2008

Pia.

Hvad tager I så med af madpakker ??

Her står den gerne på sanwich, frugt og grønt og egne drikkevare, men der bliver jo flere gange her hen over sommeren hvor vi igen skal afsted og ved med mig selv man løber surt i æggesalat og toastbrød ;)

Hvad tager I med på tur ???

Tænkte på at lave pølsehorn - de behøver jo ikke være helt varme og det samme med frikadeller og lidt pastasalat.... det er jo lige så nemt at tage med som det andet...

har I nogle gode idéer

KNUS PIA (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Hvad tager I så med af madpakker ??

Her står den gerne på sanwich, frugt og grønt og egne drikkevare, men der bliver jo flere gange her hen over sommeren hvor vi igen skal afsted og ved med mig selv man løber surt i æggesalat og toastbrød ;)

Hvad tager I med på tur ???

Tænkte på at lave pølsehorn - de behøver jo ikke være helt varme og det samme med frikadeller og lidt pastasalat.... det er jo lige så nemt at tage med som det andet...

har I nogle gode idéer

KNUS PIA (H)

Lidt forskelligt her...brød, grønt, frugt, pastasalat og hjemmebagte boller...osv osv.ikke gerne kød, synes jeg ikke er så lækkert at tage med..men tit tager vi intet med og så finder vi en lille hyggelig café hvor vi spiser brunch eller frokost og det nyder vi alle..:)
Knus Eva...som skal ud og cykle en tur til Vordingborg med lillemanden om lidt...motion du ved...;)

Anmeld

22. juli 2008

zandramor

hey hey..

Tager gerne pølsehorn og pizza snegle med, man kan nemt bruge samme opskrift på begge dele..

Eller laver jeg nogle gode boller med fyld..
Har lige være i djurs sommerland og bonbon land og der var det et kæmpe hit..
Så gerne lidt snack til børnene ( har en lillebror på 10 og hans veninde på 12 ) de var helt ville og så peberfrugt stykker elsker vi...

og kiks... altid godt..

Anmeld

22. juli 2008

Mathilde

Ja pølsehorn er da en god ide. Det er nemt og smager godt:)
Jeg kan godt lide et ciabatabrød eller lignende, med salat, tomat, agurk og stegt kylling i tynde skiver...
Måske kunne pizzasnegle også være en ide? Frugt eller/og gulerødder er også lækkert synes jeg. Og nemt at spise i bilen hvis man bliver sulten på turen.

Kram(H)

Anmeld

22. juli 2008

Stumpen

Hejsa..

Her i huset tager vi for det meste pølsehorn med. Bagt med amos yougurtmel.. De er lækre og luftige og behøver bestemt ikke lunes...
(H) Anja..

Anmeld

22. juli 2008

charlottekri

Vi tager gerne også noget kylling og kartoffelsalat med. det kan enten være lår eller bryst og det behøver jo heller ikke at blive varmet op, men ellers lyder pølsehorn som en god ide.

Anmeld

22. juli 2008

Doktor Doolittle

Vi tager hjemmebagt rugbrød med, med masser af salat og andet grønt i plus sennep, ruccola og pålæg. Desuden masser af gulerødder, sherrytomater, agurk, figenstænger og nødder. Også lidt chokolade til alle hvis vi skal cykle langt ;)

Anmeld

22. juli 2008

Kvindemin

Mad muffins, de er bare så gode og nemme. Med noget bacon, soltørrede tomater og lign. MUMS :P
Og Pizza snegle, jeg syntes tit et pølsehorn bliver så triste når de er kolde :)
Og ellers bare hjemmebagte pizza stk./boller. Og så en stor gang pasta salat og nogle pap tallerkener. Hehe.

Knuser

Anmeld

22. juli 2008

Kloster

Hej PiaR.

Vi tager også altid madpakke osv med på tur. Vi synes, købe-mad er alt for dyrt. Kan jo næsten tage på en extra tur for det samme som købe-mad koster 8(

Vi er begyndt at tage flytes med.
Bare sådan nogle 15 stk i en frossen pose.
Så varmer jeg dem, så de bliver sprøde, lader dem blive kolde, lægger salat i, pålæg og måske agurkeskiver.

Også har vi altid vandflasker med, gulerodsstave, frugt osv til den lille sult.

Dog får vi også tit en is, når vi er på ture. Der skal jo lidt forkælelse til, når vi endelig har ferie sammen for første gang i 4 år 8D

(H)
Kloster

Anmeld

22. juli 2008

Monique

Vi laver gerne nogle sanwich men noget forskelligt pålæg og så tager vi nogle frugter med og nogle juice og sodavander og så selvfølgelig noget vand.
og så nogle gulerødder..
Og så får vi gerne en is :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.