Hehe...
Da jeg skulle have den første blev vi også enige om at vi vidst hellere måtte skynde os ud og spise pizza, for der ville gå læææænge inden vi havde den frihed at gøre det alene igen LOL...
Jeg fik en god (men sjælden) ve lige da vi skulle bestille vores mad, så jeg lagde mig henover disken heheheheh... Den stakkels pizzamand gik helt i panik og løb bare ud i køkkenet, hvor han så stod og ventede... En gang i mellem poppede hans hovede frem fra bag dørkarmen, og tjekkede om jeg havde rejst mig igen... Da jeg endelig rejste mig, fik han pisse travlt med at betjene os, og jeg tror nok han skyndte på sin pizzabager så vi fik vores pizzaer forrest i køen LOL...
Mens jeg ventede på maden blev lavet, gik jeg ind i 2tal for at spørge til noget parabol halløj, og LIGE som jeg var trådt ind ad døren og blev mødt af 2tal mand, fik jeg en ve jeg ikke kunne snakke mig igennem... Så jeg stak bare en pausefinger i vejret, og da veen var slut stillede jeg mit spørgsmål uden at forklare den stakkels mand hvad der lige skete....
Mens jeg stod der med fingeren i luften stod 2tal manden som fuldstændig frosset, og bare gloede på mig... Bagefter skyndte han sig at svare på mit spørgsmål, og gik så hen og åbnede døren for mig, uden at vente og se om jeg havde flere spørgsmål (eller veer) på vej.....
Heheheh... det var altså sjovt synes jeg.... inden disse to ting var vi et smut hos svigerne....... Jeg sagde ikke noget, men min svigermor fattede mistanke da jeg holdt op med at svare hende et par gange i timen LOL....
Anmeld