Vandet gik.... - i Ikea....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHAHAAHAHAHAHA... Perfekt mand!!!

Da jeg skulle føde Idun rendte jeg rundt med veer i Ikea, fordi vi liiiiiiige skulle det ene og det andet også skulle jeg have kødboller osv hehe... Så det bragte lige kære minder frem

Håber hun fik en dejlig fødsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

dorthemus

quar20 skriver:

Hvor er det altså bare griner.. Da jeg var 16 år og var juleass. i Toys R us - kom en kvinde d. 20 og skulle lige købe julegaverne færdig der kl. 18.30..!! Mig, lille, træt og egentlig bare lidt træt af at sidde i den dumme kasse og kede mig ( der kommer altså ikke skide mange kunder der.. ) - tager imod denne kvinde og kører alle hendes varer igennem.:! Da hun så skal taste koden til hendes dankort, begynder hun sådan at puste, og efter 2 forsøg, stoppede hun og rev kortet op og så ned af sig selv.. Jeg så meget mærkeligt på hende og spurgte om der var noget galt.. ( vi havde 2 dage forinde prøvet at have en til at købe en masse varer på et stjålet dankort - så jeg undrede mig lidt over hendes reaktion )..! Vandet er gået og nu tror jeg altså det er nu sagde hun meget stille..! Jeg rejste mig fra stolen og kunne se ned på gulvet og ganske ja. en kæmpe pool stod hun midt i, og tøjet var sejlet til..! Så kaldte jeg på min chef, som sørgede for at hente en vogn ( sådan en til varer ) - kom med sækkestole som var pakket ind i plast og havde lagt derpå..!! Jeg fik lukkede kassen - det skal lige siges at vi var de eneste personale i butikken =)..!

Så spørger vi hende med veer osv - og hun fortæller at hun havde haft veer siden natten - og at nu var der kun 3 min. imellem dem..! også var det lige jeg tænkte... FUCK FUCK FUCK og FUCK.. Du kan sku da ikke føde mit i Toys R us..! Så ud i varerrummet og ringe efter 112..!! De kom smadder hurtigt, men stakkels kvinde gå der og gispede og pressede til sidst.. =) - Det ender faktisk med at hun føder i ambulancen ved vores vareindleveringsport hvor ambulancen stod..!! Jeg fik hendes mobil så jeg ku ringede til manden og forklarede pænt og roligt ( måske lidt panikken i stemmen var der vel nok ) - hvordan og hvorledes og at han sku komme til Randers sygehus..!!

Ambulancen kørte og jeg fik aldrig hendes navn.. Tænkte jo STRAKS på hendes telefon som jeg stod med i hånden da ambulancen kørte..!! Nå men jeg ringede manden op igen 1 time efter, for sku jo lige ha lukket butikken osv - mht. til mobilen..! Han sprugte om jeg ville være så venlig at komme op på sygehuset med den, og jeg sagde selvfølgelig ja.. Så jeg fik navn osv, og jeg kom derop efter arbejde.. Jeg boede 4min fra sygehuset på gåben så det var jo så nemt..! Jeg kom derop, og der havde manden nået at købe en kæmpe buket blomster til mig som tak, og konen ville smadder gerne se mig så jeg fik lov at hilse på deres skønne lille pige - som iøvrigt blev opkaldt Maria Louise ( Hvem efter mon ) .

Skøn dejlig oplevelse men bestemt også en som har sat sig fast på nethinden.. =) - den dag idag har jeg stadig kontakt med familien - og har flere gange passet deres YNDIGE skønne pige, samt hendes lillebror som blev født 2 år efter.. =)

Det var dog en fantastisk historie

Anmeld

15. september 2010

mariamiss6

Hehe...

Da jeg skulle have den første blev vi også enige om at vi vidst hellere måtte skynde os ud og spise pizza, for der ville gå læææænge inden vi havde den frihed at gøre det alene igen LOL...
Jeg fik en god (men sjælden) ve lige da vi skulle bestille vores mad, så jeg lagde mig henover disken heheheheh... Den stakkels pizzamand gik helt i panik og løb bare ud i køkkenet, hvor han så stod og ventede... En gang i mellem poppede hans hovede frem fra bag dørkarmen, og tjekkede om jeg havde rejst mig igen... Da jeg endelig rejste mig, fik han pisse travlt med at betjene os, og jeg tror nok han skyndte på sin pizzabager så vi fik vores pizzaer forrest i køen LOL...

Mens jeg ventede på maden blev lavet, gik jeg ind i 2tal for at spørge til noget parabol halløj, og LIGE som jeg var trådt ind ad døren og blev mødt af 2tal mand, fik jeg en ve jeg ikke kunne snakke mig igennem... Så jeg stak bare en pausefinger i vejret, og da veen var slut stillede jeg mit spørgsmål uden at forklare den stakkels mand hvad der lige skete....
Mens jeg stod der med fingeren i luften stod 2tal manden som fuldstændig frosset, og bare gloede på mig... Bagefter skyndte han sig at svare på mit spørgsmål, og gik så hen og åbnede døren for mig, uden at vente og se om jeg havde flere spørgsmål (eller veer) på vej.....

Heheheh... det var altså sjovt synes jeg.... inden disse to ting var vi et smut hos svigerne....... Jeg sagde ikke noget, men min svigermor fattede mistanke da jeg holdt op med at svare hende et par gange i timen LOL....

Anmeld

15. september 2010

quar20

dorthemus skriver:

Det var dog en fantastisk historie

Ja bestemt også lige i julen.. =) glemmer det ALDRIG... =)

Anmeld

15. september 2010

Laulund87

mariamiss6 skriver:

Hehe...

Da jeg skulle have den første blev vi også enige om at vi vidst hellere måtte skynde os ud og spise pizza, for der ville gå læææænge inden vi havde den frihed at gøre det alene igen LOL...
Jeg fik en god (men sjælden) ve lige da vi skulle bestille vores mad, så jeg lagde mig henover disken heheheheh... Den stakkels pizzamand gik helt i panik og løb bare ud i køkkenet, hvor han så stod og ventede... En gang i mellem poppede hans hovede frem fra bag dørkarmen, og tjekkede om jeg havde rejst mig igen... Da jeg endelig rejste mig, fik han pisse travlt med at betjene os, og jeg tror nok han skyndte på sin pizzabager så vi fik vores pizzaer forrest i køen LOL...

Mens jeg ventede på maden blev lavet, gik jeg ind i 2tal for at spørge til noget parabol halløj, og LIGE som jeg var trådt ind ad døren og blev mødt af 2tal mand, fik jeg en ve jeg ikke kunne snakke mig igennem... Så jeg stak bare en pausefinger i vejret, og da veen var slut stillede jeg mit spørgsmål uden at forklare den stakkels mand hvad der lige skete....
Mens jeg stod der med fingeren i luften stod 2tal manden som fuldstændig frosset, og bare gloede på mig... Bagefter skyndte han sig at svare på mit spørgsmål, og gik så hen og åbnede døren for mig, uden at vente og se om jeg havde flere spørgsmål (eller veer) på vej.....

Heheheh... det var altså sjovt synes jeg.... inden disse to ting var vi et smut hos svigerne....... Jeg sagde ikke noget, men min svigermor fattede mistanke da jeg holdt op med at svare hende et par gange i timen LOL....

Rigtig underholdende læsning Haha. Stakkels pizzamand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.